שוברי קופות 31.10.11: "החתול של שרק" שובר שיא לחג

"החתול של שרק".

"החתול של שרק".

סרט האנימציה התלת מימדי "החתול של שרק" שבר את שיא הרווחים לסוף השבוע של חג ליל כל הקדושים (האלווין), ואילו מתחריו שהתהדרו בשחקנים מושכים, לא הצליחו יפה כל כך: "עולם הזמן" בכיכובו של ג'סטין טימברלייק פתח במקום ה-3 בטבלה של סוף השבוע, ו"יומן הרום" בכיכובו של ג'וני דפ התמקם חמישי.

נתח של 51% מרווחי "החתול של שרק" הגיעו מכרטיסי התלת מימד היקרים, ודחפו אותו לרווח של 34 מיליון דולרים, על פי הערכות. הסרט מסדרת "שרק", הצליח לדחוק (בקושי) את מחזיק השיא הקודם לרווחים בחג ההאלווין, "מסור 3", שפתח עם 33.6 מיליון דולרים ב-2006. במבט על שאר סדרת "שרק", מצבו של החתול לא מדהים כל כך: "שרק" הראשון פתח עם 42 מיליון דולרים ב-2001, והשלישי והאחרון פתח עם 70.8 מ"ד. "שרק 2" אגב, הפך במרוצת הזמן לסרט הרווחי ביותר של אולפני דרים-וורקס עם למעלה מ-441 מיליון דולרים בארה"ב (כפול מרווחי הראשון).

סרט האימה "פעילות על טבעית 3" ירד בשבוע השני שלו אל 18.5 מיליון דולרים, וסך כל רווחיו עד כה מסתכמים ב-81 מיליון דולרים. מאחוריו, במקום השלישי כאמור, "עולם הזמן" פתח עם 12 מיליון דולרים בלבד, הסכום הנמוך ביותר של טימברלייק מאז "אלפא דוג" ב-2006. עבור הבמאי, אנדרו ניקול, מדובר דווקא בהצלחה יפה: סרטו האחרון, "שר המלחמה", פתח עם 9.3 מיליון דולרים ב-2005, ואילו סרטו המוערך ביותר, "מה קרה בגטקה?", פתח ב-1997 עם 4.3 מיליון דולרים בלבד.

רביעי בטבלה ניצב סרט הריקודים "פוטלוס", שגרף עוד 5.4 מיליון דולרים בשבוע השני שלו, ורווחיו עד כה מסתכמים ב-38.4 מיליון. "יומן הרום" חותם כאמור את החמישיה העליונה, עם פתיחה בגובה 5 מיליון דולרים בלבד.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?