שוברי קופות 07.11.11: "החתול" מביס את ה"סיבות" ואת "הרולד וקומר"

"מיליארד סיבות לשוד". בן סטילר, אדי מרפי.

"מיליארד סיבות לשוד". בן סטילר, אדי מרפי.

עם ירידה זעירה במיוחד (כמעט שוברת שיא) ברווחיו מהשבוע שעבר, סרט האנימציה התלת מימדי "החתול של שרק" שמר על מקומו בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארה"ב, ודחק את שני הסרטים הקומים החדשים בבתי הקולנוע למקומות השני והשלישי: כשידו של "מיליארד סיבות לשוד" על העליונה, ו"חג מולד הרולד וקומר שמח 3D" אחריו עם כמחצית מרווחיו.

כאמור, "החתול של שרק" נעץ את ציפורניו במקום הראשון, וירד ב-3.1 אחוזים בלבד ברווחיו. עבור הפצות רחבות בארה"ב, זהו אחד מאחוזי השינוי הנמוכים ביותר כלפי מטה, כשסרטים כמו "אווטאר" (1.8 אחוז שינוי מטה) "חיוך של מונה ליזה" (1.5 אחוז) מחזיקים באחוזי שינוי שליליים נמוכים יותר בין השבוע הראשון לשני שלהם. "חתול" הוסיף כ-33 מיליון דולרים בקרב 3,963 בתי קולנוע, על פי הערכות, וצבר בשבועיים כ-75.5 מיליון.

סרט הפעולה הקומי "מיליארד סיבות לשוד" בכיכובם של בן סטילר ואדי מרפי, לא סיפק שיאים לצמד המצחיקנים, ונאלץ לראות את ביצועיו בשבוע הבא כדי לשפוט אותו. כרגע מדווחים באולפני יוניברסל כי 56 אחוזים מצופי הסרט היו ממין נקבה, כנראה לא בדיוק הקהל שהאולפנים תכננו שהסרט יהיה פופולרי בקרבו. עבור סטילר, זוהי ירידה מ"פגוש את הפוקרס הקטנים" דאשתקד (30.9 מ"ד); ועבור מרפי, למרות דילוגים בין סרטים כושלים במיוחד, פעם בכמה שנים יוצא לו סרט מצליח למדי, דוגמת "נורביט" מ-2007 (34 מ"ד).

סרט האימה "פעילות על טבעית 3" ירד ב-53.0 אחוזים ברווחיו אל 8.5 מיליון דולרים בקרב 3,286 בתי קולנוע, שהורידו אותו מן המקום השני בטבלה לרביעי. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 95.3 מיליון דולרים. וסרט המד"ב "עולם הזמן" חותם את החמישיה העליונה עם ירידה של 36.1 אחוזים ברווחיו אל 7.7 מיליון דולרים בקרב 3,127 בתי קולנוע. מדובר באחיזה לא-רעה עבור סרט מהז'אנר בימים אלו, וטובה יותר משל "קוד מקור" (41.6%) לדוגמה, כשבסך הכל בשבועיים גרף הסרט 24.2 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?