בילי קריסטל ינחה את טקס פרסי האוסקר 2012

בילי קריסטלאחד המנחים האהובים ביותר של טקסי האוסקר ישוב השנה, לאחר כל הבלאגן שנוצר בעקבות ברט רטנרבילי קריסטל ינחה את טקס פרסי האוסקר 2012 (פרסי האקדמיה ה-84 במספר). זוהי הפעם התשיעית של קריסטל בתפקיד המנחה, כשהפעם האחרונה שהנחה היתה ב-2004 ורק אדם אחד בהיסטוריה הנחה יותר טקסים של האקדמיה האמריקאית לקולנוע: בוב הופ, שנחה 19 טקסים בין 1940 ל-1978.

"הוא אגדה קומית וסמל של האוסקר, וזו הרגשה טובה שהוא שוב היכן שהוא שייך אליו," מסר נשיא האקדמיה, טום שרק. המפיק הנכנס  מסר: "כמו רבים אחרי, גם אני הייתי להוט לראות את בילי מנחה שוב. זה מאד מספק שהוא הסכים לעשות את זה."

קריסטל מסר: "חלק מהרגעים הטובים ביותר בקריירה שלי התרחשו על במת האוסקר. אני נרגש לשוב לשם. למעשה, אני עושה את זה כדי שהבחורה הצעירה בבית המרקחת תפסיק לשאול לשמי כשאני לוקח את תרופות המרשם שלי."

עוד בסוף מישהו יצליח להוכיח שכל פיאסקו-רטנר היה מתוכנן מראש כדי להביא את קריסטל להנחיה נוספת. טקס הענקת פרסי האוסקר 2012 יתקיים ב-26 בפברואר, באולמי קודאק המסורתיים.

[…] את שמו של בילי קריסטל כמנחה אפשרי של האוסקר, והפעם הוא באמת חזר כדי להנחות את טקס הענקת הפרסים של 2012 (ה-84 במספר). הוא הנחה לראשונה ב-1990, כששנה לפני כן לא היה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?