סדרת הריאלטי הישראלית "שלוש" נמכרה ל-CBS האמריקאית

"שלוש". קים בוסי, שרית גומז ומיה רובין. צילום: גבריאל בהרל'יה.

"שלוש". קים בוסי, שרית גומז ומיה רובין. צילום: גבריאל בהרל'יה.

סדרת הריאלטי "שלוש" של קשת נמכרה לרשת CBS האמריקאית, והפכה לפורמט השישי שזכיינית ערוץ 2 מכרה לארה"ב. מנהלת קשת פורמטס קרן שחר ומנכ"ל הזכיינית אבי ניר, התנהלו מול מנהלי CBS בתיווכו של ריק רוזן מסוכנות WME המיצגת את קשת בארה"ב. הפקת הגרסה האמריקאית הופקדה בידי חברת ההפקות מג'יקל אלבז (Magical Elves) ובידי המפיק-תסריטאי-במאי כריס קולומבוס ("פרסי ג'קסון וגנב הברק", "הארי פוטר וחדר הסודות") שמועמד כעת לאוסקר על הפקת "העזרה".

"שלוש" הישראלית ליוותה 3 נשים בגילאים ובמצבים משפחתיים שונים, בחיפושן אחר אהבה. הנשים פגשו כמאה גברים מתוכם בחרו את אלו שאיתן הן רוצות לצאת לדייט ולהכיר מקרוב יותר. היא עלתה לשידור באוקטובר 2011, וממוצע הרייטילג לפרק עמד על כ-28.4 אחוזים, שהם כ-700 אלף צופים לפרק. השיא נרשם בפרק הסיום של העונה, עם 36.8%.

"אני מודה לעובדי קשת ומנהליה שתרמו רבות," מסר אבי ניר, "במיוחד לרן תלם, עמי גלאם וקרן שחר, ולשותפינו קסטינה תקשורת, אמנון רבי, רועי עוז, דורון צברי ואסי עזר." [ההדגשות שלנו, א.ש.] המכר האחרון של קשת, "חטופים", הפך לסדרה מצליחה ומוצלחת במיוחד "הומלנד" (משודרת ב-yes Oh), שקטפה את פרס גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר. עוד מכרה קשת גם את "היורש של אורי גלר", "רמזור", "האקס המיתולוגי" ו"מותק בבקשה".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?