ההמשך של "אקס מן" מתגמש בשביל ג'ניפר לורנס ו"משחקי הרעב"

"X-מן: ההתחלה". ג'ניפר לורנס.

ג'ניפר לורנס.

את יודעת שאת כוכבת גדולה, כאשר האולפנים הגדולים מתגמשים למענך: צילומי סרט ההמשך של "X-מן: ההתחלה" נקבעו לינואר 2013, בכדי שהשחקנית ג'ניפר לורנס תוכל להצטלם גם לסדרת הסרטים האחרת שלה: "משחקי הרעב". על פי התכנון, סרט ההמשך של "משחקי" – "התלקחות" – צפוי להתחיל להצטלם באוגוסט-ספטמבר, ועכשיו עם התזמון של "אקס מן" השני, לא תהיה ללורנס בעיה לככב בשניהם.

לכאורה, אולפני פוקס העומדים מאחורי סדרת "אקס מן", לא היו צריכים להתאמץ. הם שכרו וצילמו את לורנס ל"אקס מן: ההתחלה" חודשים רבים לפני שאולפני ליונסגייט (Lionsgate) שמעו עליה וליהקו אותה ל"משחקי הרעב". לאולפני פוקס גם יש בעיה גדולה-יחסית להתגמש, לאור העובדה כי מככבים בסרטי ה"אקס מן" שלה שחקנים רבים (אמנם רובם לא בסקאלה של לורנס) בינהם מייקל פסבנדרג'יימס מק'אבוירוז בירן וג'ניוארי ג'ונס.

אחרי המשוכה הזו בלוח הזמנים של ליונסגייט, נשארה להם סוגיה חדשה: הבמאי גארי רוס נשכר לביים סרט אחד בלבד, והמשא ומתן בינו לבין האולפנים לביים גם את "התלקחות" סובל מקשיים חמורים. על פי השמועות מסוף השבוע, רוס החליט לחתום את השיחות ולאפשר לאולפנים לחפש במאי אחר. עוד אין אישור רשמי מאף צד.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?