רשמי: גארי רוס לא יביים את "משחקי הרעב 2: התלקחות"

"משחקי הרעב". גארי רוס.

"משחקי הרעב". גארי רוס.

במאי "משחקי הרעב", גארי רוס, לא ישוב לביים גם את סרט ההמשך: "משחקי הרעב 2: התלקחות", כך על פי הודעה רשמית שהוציא: "בתור תסריטאי ובמאי, פשוט אין לי את הזמן הדרוש לכתוב ולהכין את הסרט שהייתי רוצה לעשות בגלל לוח הזמנים הקבוע וההדוק."

בראיונות מוקדמים שנערכו לקראת צאתו של "משחקי הרעב" הראשון, רוס דווקא הפגין אופטימיות ואמר כי בכוונתו לביים את סרט ההמשך אך עוד אין עסקה עם אולפני ליונסגייט. אחרי שהסרט יצא לאקרנים והפך לפצצה ענקית בקופות (והעלה בהרבה את שווי האולפנים בבורסה), ליונסגייט היו בטוחים כי יצליחו להגיע עם הבמאי להבנות ויחתימו אותו על בימוי לפחות סרט אחד נוסף. כשהשמועות על שינוי דעתו של רוס באשר לבימוי הסרט השני החלו לצוץ, ליונסגייט אף טרחו והכחישו אותן, כך שנראה שהודעתו הרשמית של הבמאי מגיעה אליהם בהפתעה.

"מאד ציפינו לעשות את הסרט איתו," מסרו באולפני ליונסגייט. "הוא עשה עבודה מצוינת על הסרט הראשון ואנחנו מודים לו עליה. זה לא יהיה סופם של היחסים ביננו, משום שאנו מחשיבים את רוס לחלק ממשפחת ליונסגייט ומצפים לעבור איתו בעתיד."

ליונסגייט לא צריכים לדאוג יותר מדי, משום שמעריצי סדרות סרטים צעירות הפגינו נאמנות יתרה לסרטי המשך שלא בוימו בידי הבמאי המקורי: סדרת "הארי פוטר" בת 8 החלקים בוימה על ידי 4 במאים שונים, ואילו סדרת "דמדומים" בת 5 החלקים בוימה גם היא בידי 4 במאים שונים.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?