הסרט הישראלי "ילדי היטלר" נרכש להפצה בארה"ב

"ילדי היטלר".

"ילדי היטלר".

סרט התעודה הישראלי "ילדי היטלר" של חנוך זאבי נרכש להפצה בארה"ב בידי חברת פילם מובמנט (Film Movement). העסקה תווכה בידי סמנכ"ל 'סינפיל' פיליפה קוורסקי, מול נשיא 'פילם מובמנט' אדלי גרטנשטיין, וסמנכ"ל הרכישות וההפצה רבקה קונגט.

"ילדי היטלר" מתעד ריאיונות עם מספר צאצאים מהגנרלים הבכירים של אדולף היטלר – בינהם ניקלס פרנק, בנו של האנס פרנק ובן-הסנדקות של היטלר עצמו; ובטינה גרינג, אחיינית-רחוקה של הרמן גרינג, יד ימינו של היטלר.

הסרט שודר לפני כמעט שנה בערוץ 2 בישראל (מאי 2011), והסתובב בפסטיבלים יהודים בעולם, כמו גם בפסטיבל סלוניקי לתעודה ופסטיבל אמסטרדם לתעודה (IDFA). בארה"ב הוא יעלה בניו יורק כבר ברבעון השלישי של השנה הנוכחית עם עוד מספר מצומצם של בתי קולנוע בשאר אמריקה הצפונית, ובמקביל גם יזכה להפצה ב-VOD שם.

[…] ברקורד שלו, "חדר 514" זכה בציון לשבח עבור במאי ביכורים מפסטיבל טרייבקה 2012 והוא עתיד להיות מוקרן באיזור ספטמבר בסינמטקים בישראל. פילם מובמנט מתכננת להפיץ את הסרט למספר מצומצם של בתי קולנוע ברחבי ארה"ב, וגם להעלותו ל-VOD. לאחרונה רכשה להפצה גם את הסרטים הישראלים "אורחים לרגע" ו"ילדי היטלר". […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?