שוברי קופות 07.05.12: "הנוקמים" מוחץ את השיא בקופות

"הנוקמים". סקרלט ג'והנסון, כריס אוואנס, ג'רמי רנר.

"הנוקמים". סקרלט ג'והנסון, כריס אוואנס, ג'רמי רנר.

אנסמבל גיבורי העל "הנוקמים" הצליח לשבור את שיא הרווחים לסוף שבוע הבכורה בארה"ב, חרף ליל פתיחה לא מלהיב במיוחד ויום פתיחה שגם לא שבר את השיא. אבל היומיים הבאים הכריעו את הכף, ואף לפי נתונים שהגיעו ממש לפני זמן קצר – נראה שההערכות המוקדמות היו אפילו נמוכות ממה שבסופו של דבר הסרט הולך לגרוף. רווחיו העצומים של הסרט משכו אליו מן הסתם את מירב הקהל, והשאריות שנותרו לשאר הסרטים באקרנים הביאו את כל אלה לירידות דראסטיות ברווחיהם, ביחס לשבוע שעבר.

אז כאמור, סרט ההרפתקאות גדוש הגיבורים "הנוקמים" פתח בצמרת הטבלה של סוף השבוע, (עדכון: עם 207.4 מיליון דולרים) עם 200.3 מיליון דולרים בקרב 4,349 בתי קולנוע, על פי הערכות. המספרים המעודכנים טוענים כי מדובר אפילו ב-200.7 מיליון דולרים, בזכות הקרנות מוצלחות מהצפוי ביום א'. מדובר בהפרש ניכר ממחזיק השיא הקודם, "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני", למרות ששניהם הוקרנו בתלת מימד ונהנו ממחירים גבוהים במיוחד (ואין ממש שיקולי אינפלציה להכניס למשוואה – הקוסם הצעיר הוקרן בבתי הקולנוע בתקופה המקבילה אשתקד). רווחיו של "הנוקמים" בליל הפתיחה (הקרנות חצות) היו 'רק' 18.7 מיליון דולרים – שמיקמו אותו רק 8 בטבלת השיא לתחום זה. רווחיו ביום הפתיחה עלו ל-80.5 מיליון דולרים, אבל גם זה לא הספיק כדי לעקוף את "אוצרות המוות 2" (אך כן למקם אותו מיד אחריו בטבלת השיא לתחום זה).

שני בטבלת סוף השבוע ניצב סרט הקומדיה "לחשוב כמו גבר" (ש.ל.ר, Think Like a Man) עם ירידה של 54.6 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר אל 8 מיליון דולרים בקרב 2,010 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 73 מיליון דולרים. אחריו, סרט ההרפתקאות "משחקי הרעב" שירד ב-47.3 אחוזים ברווחים – הירידה הקטנה ביותר מבין עשרת הסרטים בראש הטבלה – והוסיף למצבוריו 5.7 מיליון דולרים בקרב 2,794 בתי קולנוע. בסך הכל ב-7 שבועות גרף הסרט 380.7 מיליון דולרים. רביעי סרט הדרמה "בר המזל" (ש.ל.ר, The Lucky One) שירד ב-49.0 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר וכעת גרף 5.5 מיליון דולרים בקרב 3,005 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 47.9 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט האנימציה "פיראטים!" שירד ב-51.5 אחוזים ברווחיו אל 5.4 מיליון דולרים בקרב 3,358 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 18.6 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] לדבר על ההשוואה המתבקשת לבכורה של "הנוקמים" ב-2012, שהניבה סכום שיא לזמנו של 207.4 מיליון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?