"ג'י.איי.ג'ו 2" נדחה לשנת 2013

"ג'י.איי.ג'ו 2: כוח המחץ 2". דוויין ג'ונסון.

"ג'י.איי.ג'ו 2". דוויין ג'ונסון.

סרט הפעולה "ג'י.איי.ג'ו 2: כוח המחץ 2" נדחה לשנה הבאה, 2013, על מנת להסב את התמונה בו לתלת מימד, כך טוענים באולפני פאראמאונט. הסרט עתיד היה לצאת לאקרנים בארה"ב ב-29 ביוני (אצלנו למעלה מחודש אחר כך), ובמקום, יצא שם ב-29 במרס.

ההחלטה הנחפזת באה על רקע הצעות שקיבלו האולפנים, להמיר את הסרט לתלת מימד בסכומי כסף נמוכים יחסית: פחות מ-10 מיליון דולרים (לעומת 18 מיליון הדולרים שעלתה המרת "טיטאניק" למשל). רק חודש לפני שהיה אמור לצאת, נדחה הסרט ב-9 חודשים נוספים, וסיפור הכיסוי של פאראמאונט על ההמרה ל-3D לא נשמעת מופרכת מדי. בימים אלו, הסרט המוסב לתלת מימד "הנוקמים", מטפס את דרכו בטבלאות הרווחים הגבוהים של כל הזמנים. פאראמאונט דחו כבר סרטים בעבר, בינהם "שאטר איילנד" של סקורסזה, שהפך ללהיט בקופות (ולסרטו הרווחי ביותר של הבמאי). ההפתעה הגדולה מכל בסיפור, היא שפאראמאונט מרגישים בטוחים מספיק ברווחיו של סרט הפעולה "באטלשיפ", אשר חווה חוסר הצלחה משווע בתוך ארה"ב, אך 'ניצל' מתואר כישלון בזכות רווחים נאים מחוצה לה. "ג'י.איי.ג'ו 2" היה אמור להרוויח לאולפנים עוד הרבה כסף, שהיו מחפים השנה על חוסר-ההצלחה של "באטלשיפ" בארה"ב.

נכון לעכשיו, לא ניצבת ל"ג'י.איי.ג'ו 2" תחרות קשה במרס 2013, להבדיל מיוני 2012 בו היה עליו להתמודד עם קירבה לענקים צפוים כמו "ספיידרמן המופלא" ו"עלייתו של האביר האפל". במקום, הוא יתמודד מול "ג'ק קוטל הענקים" (ש.ל.ר, Jack the Giant Killer).

שיוכים: חדשות סרטים
ארז

באטשיפ שייך לחברת יוניברסל ולא פארמונט.
ג'י אי ג'ו 2 יתחרה מול ההמשך לפרסי ג'קסון

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?