"זוהי סדום" הסרט הכי נצפה בטלויזיה מזה 8 שנים

"זוהי סדום". אסי כהן.

"זוהי סדום". אסי כהן.

"זוהי סדום", סרט הקומדיה בכיכובה של חבורת "ארץ נהדרת", התקבל יפה אמש בערוץ 2: גרף רייטינג של 20.8 אחוזים בקרב משקי בית יהודים, הנתון הגבוה ביותר לסרט שמוקרן בטלויזיה מזה 8 שנים. יחד עם זאת, מדובר בנתון נמוך יחסית עבור החבורה הקומית של "ארץ נהדרת", שרק שבוע קודם לכן חתמה עונה עם פרק שהניב 31.5 אחוזים בקרב משקי הבית היהודים. עוד לשם השוואה, העיבוד "נשואים פלוס – ישראל" שגם הוא משודר בזכיינית ערוץ 2 קשת, גרף 21.1 אחוזי רייטינג שבוע קודם (4.6.12), חרף הביקורת הקשה לה זכה בתקשורת. באותו יום של "נשואים", אגב, ערוץ 10 עשה חיל כשהצליח לגרוף 'רק' 12 אחוזי רייטינג על הקרנת הסרט התיעודי "המורה אירנה", כשהוקרן כנגד מכונת הרייטינג "כוכב נולד" של קשת.

העלילה מספרת את השבוע האחרון בתולדות העיר הידועה לשימצה סדום, שהיתה מרכז הבילויים, ההימורים, המין והשחיתות בתקופת המקרא. קאסט הסרט מונה את מוטי קירשנבאוםדב נבוןטל פרידמןאלי פינישאסי כהןמריאנו אידלמןיובל סמועלמה זקאיל קיציסמאור כהן ואורנה בנאי (שהתרעמה בזמנו על זמן המסך המועט שניתן לה בגרסה הסופית של הסרט).

ל"זוהי סדום" מספר שיאים נוספים, בינהם הפתיחה הגבוהה ביותר בישראל, ההגעה המהירה ביותר ל-400 אלף כרטיסים ומספר הכרטיסים הרב ביותר שנמכרו לסרט מזה 25 שנה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?