בעקבות יס: הוט מארגנת מחדש את ערוצי הסדרות

חברת הכבלים HOT הודיעה כי תארגן מחדש את ערוצי הסדרות שלה ותקבצם יחד. הודעתה הזו של הוט צצה פחות מחודש אחרי ש-yes הודיעה כי תוסיף ערוץ סדרות חדש ובאותה ההזדמנות תמתג מחדש את ערוצי הסדרות תחת שמות רלבנטים לז'אנרים שלהם.

השינוי המיועד יתרחש ב-4 בינואר, אז תשיק מחדש החברה את הערוץ HOT3 בכותרת דרמות עולמיות ומקומיות. בין הסדרות הישראליות ניתן יהיה למצוא את "הבורר 2", "פרשת השבוע 3", "תמרות עשן", "חשופים 2", "סוזנה הבוכייה", ו"גאווה ודעה קדומה". מבין סדרות הרכש העולמיות ניתן יהיה למצוא את "הגברים של שדרות מדיסון 2", "אבודים 5", "סווינגטאון", "קליפורניקיישן 2", "24 עונה 7", "ג'ימי קימל", ו-"דמג'ס 2". חלק מהסדרות שודרו בעונותיהן הקודמות בערוץ XTRA HOT ולמנוי הוט דיגיטל בלבד, אך ערוץ זה יסגר והסדרות יהיו כך זמינות גם למנוי חבילת הבסיס.

HOT3 ישאר באפיק 3 שלו, אך במספרים העוקבים יכנסו שני ערוצים חדשים: באפיק 4 יתמקם ערוץ HOT Family עם סדרות רכש למשפחה ובינהן "בוורלי הילס 90210: הדור החדש", "גריק", "צעירים חסרי מנוח", "ימי חיינו", "אופרה", "ד"ר פיל", "אמריקן איידול", ו"גברים על עצים 2". באפיק 5 יתמקם ערוץ HOT Zone (בהפקת דורי מדיה) וישודרו בו בין היתר: "הישרדות", "המירוץ למיליון", "סמולוויל", "על טבעי", "בבילון", "סטארגייט", "ללא עקבות", "שרה קונור", "צ'אק", "24", "CSI Miami" ,"CSI NY" ו"יריחו". ערוץ ביפ יעבור לערוץ 6 במקום ערוץ AXN שCSIיורד מהמסך.

הערוץ HOT3 הוא היחיד מבין השלושה שמשותף להוט וליס, ברם הוא משודר במתכונות שונות בין השתים. הפקות המקור של כל אחת מהן מוצגת אך ורק ללקוחותיה, וכך כל הסדרות הישראליות שהוצגו קודם (מהן אני יכול להמליץ רק על "הבורר", חרף כל הפרסים שבהם זכתה "פרשת השבוע") ישודרו ללקוחות הוט בלבד.

[…] מובהקת מצד החברה, המתבטאת בהסרת ערוצים פופולרים (AXN בראשו, כמו גם CNN וסטאר-וורלד) ולא מענינים בכלל המאבקים […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?