"למלא את החלל" ימכר להפצה בינלאומית בידי "מאץ' פקטורי"

"למלא את החלל".

"למלא את החלל".

חברת 'מאץ' פקטורי' (Match Factory) רכשה את זכויות המכירה של הסרט הישראלי "למלא את החלל" של רמה בורשטיין, להפצה מסחרית בינלאומית. בעבר, טיפלה החברה במכירות של הסרטים "ההתחלפות", "ואלס עם באשיר" ו"עג'מי".

"למלא את החלל" הוא סרט הביכורים של הבמאית החרדית ילידת ניו יורק שסיימה את המחזור השני של בית הספר סם שפיגל לקולנוע, אודות משפחה חסידית המתגוררת בתל אביב. אחותה של שירה נהרגת בתאונת דרכים רגע אחרי שהיא משודכת לאברך צעיר ומכובד. שמחת החתונה עומדת בצל האבל הכבד והמשפחה מתגייסת למציאת שידוך לאלמן הטרי של אחותה המנוחה, בינהם גם שירה שנשאבת למערכת יחסים מיוחדת איתו. הדס ירוןיפתח קלייןאירית שלגחיים שריררזיה ישראלי והילה פלדמן מככבים בסרט.

הבכורה העולמית של הסרט תיערך אוטוטו בפסטיבל ונציה, והוא עתיד להיות מוקרן גם בפסטיבל ניו יורק. עוד רכשה Match Factory את הסרט "חנה ארדנט" של מרגרט פון טרוטה, המספר על חייה של העיתונאית הגרמניה-יהודיה בשם זה, שסיקרה את משפט אייכמן בישראל עבור העיתון 'ניו יורקר' (פיני טבגר ושושיק שני מופיעים בסרט, שצולם בישראל).

[…] לפרסי אופיר (מספר המועמדויות השני הגבוה ביותר) ואף רכישתו למכירות בינלאומיות בידי מאץ' פקטורי, שאחר כך היתרגמו לרכישתו להפצה בצפון אמריקה בידי סוני. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?