ראשונים! צילומי סרט חדש עם אורלי זילברשץ ושמיל בן ארי יחלו באמצע ינואר

הופיע לראשונה ב"אידיבי": צילומי סרט הביכורים של אלון זינגמן, "בין השמשות", יחלו ב-12 בינואר, וימשיכו עד ה-8 בפברואר. בסרט מככבים אורלי זילברשץ (מימין), גל זייד, שמיל בן ארי (באמצע), ריימונד אמסאלם (משמאל) ורמי דנון.

"בין השמשות" מפגיש ארבעה סיפורים על יחסי הורים וילדים המתרחשים במהלך יממה אחת: ילד בן 9, עולה חדש מארגנטינה, ממתין יחד עם אמו בבית חולים לניתוח ברית מילה שהוא אמור לעבור. מפגש עם נערה חולת סרטן צינית שמפלרטטת עם המוות, מוביל לחשיפת אמת מכוערת שהוריו ניסו להסתיר ממנו. בחורה צעירה חוזרת לארץ לאחר טיול ארוך של אחרי הצבא ואביה אוסף אותה משדה התעופה. בדרך לקבלת הפנים בבית, פוגעת מכוניתם ברוכבת אופניים ואביה לא עוצר לסייע. הניסיון של אושרי לחפות על אביה מוביל לשבר. שוטר ותיק בעל עבר אלים מגיע לבית החולים בו עובד בנו כמנתח, כדי לנסות ולחדש איתו את הקשר שנותק לפני כשנתיים. כשבנו מסרב לדבר איתו הוא חוטף אותו בניידת ונועל את שניהם בפנים. עובדת משמרות לילה בדיוטי-פרי לא מספיקה לטפל בבתה בת השש. כאשר נופל לידיה בטעות מסמך עם פרטי אמה הביולוגית, היא גוררת את בתה למסע במהלכו היא מבינה את חשיבותה של בתה בחייה.

סרטו הקצר של זינגמן, "כאב השיניים של הרצל", קטף את פרס וולג'ין לשנת 2000. את הסרט יפיק אסף אמיר ("מועדון בית הקברות") מנורמה הפקות, עם תמיכה מ"קשת" וקרן הקולנוע הישראלית (מהאחרונה נאמד הסכום בעבר ב-400 אלף דולרים).

תודה מיוחדת ליובל קרשטיין.

שיוכים: חדשות סרטים
אלון

נאחל הצלחה לבמאי החדש.

[…] פסטיבל ברלין יערך בין ה-5 ל-15 בפברואר השנה. לבד מ"ילדה", נויברג חתומה בינתים רק על הפקת הסרט "המלחמה השניה" שהתחרה בפסטיבל חיפה האחרון ומספר סרטי סטודנטים. כמו כן, היא תשמש כנערת התסריט ב"בין השמשות" שצילומיו יחלו ביום ב' הקרוב, כפי שכבר דיווחתי. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?