"פלאות" פתח מול 21 אלף צופים

"פלאות".

"פלאות".

הסרט הישראלי "פלאות" של אבי נשר פתח בסוף השבוע באקרנים בישראל אל מול 21 אלף צופים, שהצטרפו לכ-16 אלף איש שצפו בסרט בהקרנות טרום-בכורה בתשלום. סך הכל עומד מנין הצופים עד כה על כ-37 אלף.

21 אלף צופים היא בשורה מצוינת עבור סרטו של נשר. זה מעט יותר מאשר 20 אלף הכרטיסים שמכרו "פעם הייתי" (2010) ו"הערת שוליים" (2011) – ושניהם הפכו להצלחות קופתיות גדולות מאד שחצו בקלות את מאה אלף הצופים ("הערת" אף חצה את רף 200 אלף הצופים).

"פלאות" מתרחש בשכונה ירושלמית, הנמצאת בקו התפר שבין העיר החילונית לעיר הדתית. צייר גרפיטי ירושלמי סימפטי (אורי חזקיה) מוצא את עצמו מסובך בתוך פרשיה משונה הכוללת חוקר פרטי ממורמר (אדיר מילר), רב בעל כוחות (יהודה לוי) ואשת עסקים יפיפיה (יובל שרף).

[…] התוספת הטריה התרחשה בימים האחרונים, עת הצטרף המותחן הישראלי "מי מפחד מהזאב הרע" לרשימת הסרטים שיעלו בקיץ הזה על המסכים הגדולים. "מי מפחד" של אהרון קשלס ונבות פפושדו ("כלבת") יעלה ב-15 אוגוסט, מעט יותר מחודש אחרי שהקומדיה "לצוד פילים" מאת רשף לוי תעלה לאקרנים (4.7, כשבמקביל תפתח את פסטיבל ירושלים). בינתים (מתחילת יוני), רצה לה על המסכים דרמת המתח הקלילה "פלאות" של אבי נשר, וכבר הציגה נתונים מרשימים בקופות. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?