"אנחנו המילרים" – ביקורת

"אנחנו המילרים". ג'ניפר אניסטון.

"אנחנו המילרים". ג'ניפר אניסטון.

ב- 96' לדמי מור התחשק להוכיח שיש לה גוף הורס וכך נולד "סטריפטיז", סרט שלא מציע לקהל דבר מלבד התפעלות מגופה האקרובטי של מור. כמעט 20 שנה מאוחר יותר, אם אתם מעוניינים להתפעל שוב, הפעם מגופה של ג'ניפר אניסטון, אתם מוזמנים לצפות ב"אנחנו המילרים". אמנם בסרט יש עוד התרחשויות מלבד אניסטון המתפשטת אך מאחר ולה עצמה אין שום תועלת דרמטית מלבד ריקודים בעירום ובנוסף, שאר העלילה לא ממש מוצלחת, לראות את אניסטון מתפתלת בסט הורס של בגדים תחתונים הופך לסיבה די מרכזית. מצחיק לעיתים, משתדל מאוד לשמור על ניקיון והגיון ובכל זאת, לא יותר מקומדיה אמריקאית צפויה ומעייפת.

ג'ייסון סודיקיס ("איך להיפטר מהבוס", "סאטרדיי נייט לייב") הוא דיוויד קלארק (מישהו אמר "נקמה"?), סוחר סמים קיקיוני שמוצא את עצמו בחובות לבוס שלו. מאחר וחייו בסכנה, הוא נאלץ לקבל את הצעתו של הבוס ולהוביל סמים עבורו ממקסיקו לתוך ארצות הברית. על מנת לוודא שלא יתפס, מחליט דיוויד לצרף אליו 3 מכרים מהשכונה ויחד לגלם משפחה אמריקאית ממוצעת החוצה את הגבול בתמימות של טיילנים. ראשון מצטרף קני (וויל פולטר, סדרת סרטי "נרניה"), מתבגר זנוח וחנון המתגורר בבניין. אחריו מגויסת קייסי (אמה רוברטס, "יום האהבה"), צעירה לוחמנית שברחה מבית הוריה ומתגוררת ברחוב. אחרונה משתכנעת להצטרף רוז (אניסטון), חשפנית המתגוררת בשכנות לדיוויד ובין השניים קיימת איבה פלרטטנית.

יוצרי "לדפוק חתונה", בוב פישר וסטיב פאבר, הם התסריטאים וזה מסביר אולי את הניקיון היחסי שבסרט. יש בו כמות די קטנה של בדיחות נמוכות והוא משתדל ללוות את הרגעים המצחיקים עם עלילה מהודקת ושלמה. עם זאת, הקסם של "לדפוק חתונה" לא חוזר על עצמו והאיזון החמקמק בין עלילה נוגעת ללב או כזו שניתן להזדהות עמה לבין בדיחות והשתטויות אינו בנמצא. סודיקיס הוא ללא ספק המבוגר האחראי והוא אכן קומיקאי מוכשר ביותר אך יש פער בינו לבין שאר הדמויות (אולי מלבד פולטר), שנותנות תרומה דלה ביותר. בתוך הקאסט ניתן למצוא גם את ניק אופרמן הנהדר מ"מחלקת גנים ונוף" וקת'רין האן המאוד מוכרת מתפקידי משנה קומיים רבים. השניים מגלמים זוג אמריקאי נשוי ושמרן ומספקים לסיפור כמה מהרגעים היותר מצחיקים שלו.

אם כבר נכנסתם לסרט ושרדתם עד סופו, שווה להישאר כי בין הקרדיטים מופיעים פספוסים חביבים והמוצלח ביניהם מערב מתיחה שעשו שאר השחקנים לאניסטון. הסצינה משעשעת וגם מוכיחה שבין אם היא עצמה או מגלמת דמות, אניסטון המנותחת להפליא לא מעוררת הזדהות או חמימות בסרט הזה.

דירוג: ★★½☆☆

אנחנו המילרים (ארה"ב, 2013)
בימוי: רווסון מרשל ת'ורנבר | תסריט: שון אנדרס, סטיב פייבר, בוב פישר, דן פייבל, ג'ון מוריס, ריץ רינלדי | משחק: ג'ניפר אניסטון, ג'ייסון סודייקיס, אמה רוברטס, אד הלמס | צילום: בארי פיטרסון
הפצה: גלובוס גרופ, החל מה-15.08.2013 בבתי הקולנוע. לחצו כאן לזמני הקרנה וכרטיסים לקולנוע. קדימון:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?