סרט הנוער הישראלי "גאליס: המסע לאסטרה" פתח עם כ-50 אלף כרטיסים

"גאליס: המסע לאסטרה".

"גאליס: המסע לאסטרה".

סרט הנוער הישראלי "גאליס: המסע לאסטרה" על פי סדרת הטלויזיה המצליחה, פתח בבתי הקולנוע בארץ עם כ-50 אלף כרטיסים בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. זוהי הפתיחה החזקה ביותר לסרט ישראלי מאז מכרה הקומדיה "זוהי סדום" (2010) למעלה מ-100 אלף כרטיסים בסוף שבוע הבכורה שלה.

עלילת הסרט מביאה מביאה את יונתן (תובל שפיר) אל אסטרה – עולם פוסט אפוקליפטי הנשלט בידי שליט אכזר. בעולם הקשוח וחסר הרחמים, 'המיועד' נאלץ להוכיח מי הוא ומה יכולותיו בכדי לשרוד. יונתן יוצא בראש קבוצת מורדים להציל את אסטרה מידיו של הרודן. המפגש המטלטל עם חבריו הישנים – בעיקר עם דני אהובתו המיתולוגית (אליאנה תידהר) – והתלאות שהוא עובר, מלמדים אותו שיעור על הנהגה, חברות ובעיקר על אהבה.

הצלחתו של "גאליס: המסע לאסטרה" מבשרת טובות לקולנוע הישראלי המסחרי: יש גם קהל נערי! אחרי ששודרה הסדרה המקורית במשך 4 עונות בערוץ הילדים של HOT, צברה למעלה מ-29 מיליון צפיות בפרקיה השונים ב-VOD ויצאו לה למעלה מ-100 מוצרי מרצ'נדייס כגון ספרים, מוצרי טואלטיקה, מוצרי לימודים ואפילו קורנפלקס – מעודד לראות שהקהל מוכן ללכת אחרי הכוכבים שלו גם לקולנוע. את העיבוד הקולנועי כתבו דוד דהן, עידו דרור וביים עודד רז.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?