"האביר האפל" חצה את רף מיליארד הדולרים

"האביר האפל" הפך להיות הסרט הרביעי בהיסטוריה שהרוויח מעל מיליארד דולרים מסביב לעולם. בראש טבלת ההישגים המכובדת הזו עומד איתן הסרט "טיטאניק" עם סכום אדיר של 1.8 מיליארד דולרים. ויתרה מכך, "טיטאניק" הצליח להרויח 1.2 מיליארד דולרים בקופות מחוץ לארה"ב בלבד, בעוד "האביר" חזק יותר בבית והרויח פחות מחצי מיליארד מחוץ מארה"ב.

אחרי "טיטאניק" ולפני "האביר" ניצבים להם "שר הטבעות: שיבת המלך" עם 1.119 מיליארד דולרים ו"שודדי הקאריביים 2: תיבה של איש מת" עם 1.066 מיליארד דולרים. שני האחרונים היו חזקים יותר מחוץ לארה"ב בצורה משמעותית ביותר, ושניהם לא התקרבו לחצי מיליארד דולרים בבית. מכאן שבמבט לשוברי הקופות של כל הזמנים בארה"ב בלבד, "האביר האפל" נמצא במקום השני (אחרי "טיטאניק").

"האביר" המשיך לרוץ באקרנים בארה"ב עוד מיולי 2008, אבל זכה להצתה מחדש שם כאשר שוחרר מחדש ב-IMAX ב-23 בינואר, מיד עם ההכרזה על המועמדים לאוסקר (אמנם בקטגוריות המשמעותיות ביותר התעלמו ממנו, עדין יש לו 8 מועמדויות לזכיה בפסלון הנחשק ובינהן לשחקן המשנה).

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

כל כך התאכזבתי שמארגני הטקס התעלמו מהסרט. מדובר באחד משוברי הקופות של כל הזמנים ובסרט מצויין ומוזר לי שכך התעלמו ממנו בקטגוריה הנחשקת.

אלון

אני מסכים עם יאקוזה.

האמת שלא התלהבתי מהסרט כמו כולם, נראה לי קצת סרט לא משמח

יאקוזה

גבריאל, בשביל סרט משמח אתה צריך לצפות בקומדיות…
מספיק רק לקרוא את שמו של "האביר האפל" בשביל להבין שלא מדובר בסרט שמח במיוחד…

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?