ספיידרמן יופיע גם בסרטי מארוול: שיתוף פעולה ענק וחשוב בין סוני ודיסני-מארוול

"ספיידרמן המופלא".

ספיידרמן.

חברת סוני פיקצ'רס המחזיקה בזכיון למותג "ספיידרמן" מאז 1999, הסכימה "להשכיר" את המותג לאולפני מארוול (לבית דיסני), כדי להמציא מחדש את סרטי הדמות וגם לארח אותה בסרטים של מארוול (שבינהם "הנוקמים", "קפטן אמריקה" וכן הלאה).

משמעות שיתוף הפעולה הזה היא גבוהה. מעבר לכך שאנחנו רגילים לראות קו עלילה מרכזי החובק את כל 'היקום של מארוול', כך שהרשע של "ת'ור" מופיע גם ב"הנוקמים", ול"נוקמים" היתה השפעה על "איירון מן 3", וכך הלאה; לאולפני מארוול יש סרט חשוב מאד בקנה: "קפטן אמריקה 3: מלחמת אזרחים". בסרט הזה, היקום של מארוול מתחלק לשניים: הגיבורים שמוכנים לחשוף את זהותם להירשם בתור גיבור-על, ואלו שאינם מוכנים. בקומיקס עליו מבוסס הרעיון, לאיש העכביש היה תפקיד חשוב. ישנה גם אפשרות שהוא יצטרף ל"הנוקמים 3: מלחמת האין-סוף".

עם כל השמחה שבענין, המשמעות עבור סדרת "ספיידרמן המופלא" המוצלחת יותר (אבל המצליחה הרבה-פחות בקופות) מקודמתה, היא שהסדרה הזו תושבת – ותוחלף בסדרה חדשה עם שחקן חדש במקום אנדרו גארפילד, כנראה. סוני כבר הכריזו באותה הזדמנות שהתזמון להגעת הסרט הראשון של "ספיידרמן" החדש ומשולב הכוחות עם מארוול (שגם ישתתפו בהפקה) יהיה ה-28 ביולי, 2017 (בארה"ב, וכנראה סמוך גם אצלנו). מענין יהיה לראות האם איש העכביש החדש יהיה עדין פיטר פרקר, או יוחלף בשחקן היספני-שחור כמו באחת מסדרות-הבת של הקומיקס.

כעת נשאר לראות האם אולפני 'פוקס' יסכימו לעסקת "ליסינג" דומה עבור המותגים שברשותם, ל"ארבעת המופלאים" ול"אקס-מן".

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?