"המיניונים" חצו את רף מיליארד הדולרים

"המיניונים".

"המיניונים".

סרט האנימציה לילדים "המיניונים" חצה את רף מיליארד הדולרים, והפך לסרט המצויר השלישי בהיסטוריה שהגיע להישג. הסרט גרף לאולפני יוניברסל 321.9 מיליון דולרים בצפון אמריקה, ועוד 682 מיליון דולרים בשאר העולם. בכך, יוניברסל הפכו לאולפנים הראשונים בהיסטוריה ששלושה סרטים שלהם חצו את הרף הגבוה בשנה אחת (יחד עם "מהיר ועצבני 7" ו"עולם היורה").

"המיניונים" הוא כאמור סרט האנימציה השלישי בהיסטוריה שחצה את רף מיליארד הדולרים, ולפניו עשו זאת "צעצוע של סיפור 3" (הגיע ל-1.06 מיליארד) ו"לשבור את הקרח" (הגיע ל-1.274 מיליארד), ללא התחשבות באינפלציה כמובן. סרט האנימציה של דיסני "הקול בראש" גרף בצפון אמריקה 343 מיליון דולרים, שהם יותר מההכנסות של "המיניונים" באיזור זה, אך עם זאת, ההכנסות של הסרט עד כה עומדות על כ-701 מיליון דולרים ברחבי העולם, אולי משום שיש לו עוד איזורים נוספים בעולם שבהם טרם הופץ.

ההצלחה של "המיניונים" לא היתה צפויה מהרגע הראשון. הסרט זכה לביקורות פושרות בארה"ב, ובארץ קטלו אותו לחלוטין (ראו מדד המבקרים של אידיבי!). הביקורות שלו היו נמוכות יותר משל "עולם היורה", אבל בכל זאת, שניהם הצליחו להגיע להישגים מרשימים בקופות. האם יש ניתוק רב כל כך בין דעת הקהל לדעת המבקרים?

שיוכים: שוברי קופות

[…] חמישה סרטים לטבלה העדין-מכובדת: "המיניונים" (1.159 מ"ד) , "הנוקמים 2: עידן אולטרון" (1.405 מ"ד), "מהיר […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?