ההימור של חברת ההפצה גלובוס מקס על "סטרייט אאוטה קומפטון" התברר כמשתלם מספיק: בתוך שלושה סופי שבוע משך הסרט כ-20 אלף צופים (כ-200 אלף דולרים של הכנסות). זהו לא מספר גבוה לסרט הוליוודי באופן כללי, אפילו לא לסרט דרמה הוליוודי, אבל בהתחשב בכך שהסרט יצא ללא קמפיין פרסום ובהפצה זריזה לבתי הקולנוע כדי להנות מאדי ההצלחה בקופות בארה"ב, כן ניתן לומר שהיתה זו השקעה חיובית מצד גלובוס מקס. כפי שכתבתי בעבר, סרטים למגזר השחור לא ממש מצליחים בארץ, והיה מפתיע לראות את גלובוס מנסים.