סרט הבאטמן הראשון שמוגבל למבוגרים בלבד – "באטמן: בדיחה רצחנית" – ויש טריילר

"באטמן: בדיחה רצחנית".

"באטמן: בדיחה רצחנית".

אולפני האחים וורנר שיחררו טריילר רשמי לסרט המונפש "באטמן: בדיחה רצחנית" (ש.ל.ר, Batman: The Killing Joke), שמעוטר בשקופית אזהרה כי דירוג הצפיה בסרט הוא R, כלומר למבוגרים בלבד (וכל גיל מתחת ל-18 חייב בליווי מבוגר). מדובר בסרט וידאו שלא יופץ לבתי הקולנוע, אך על כל פנים זהו סרט הבאטמן הראשון שגיל הצפיה בו מוגבל לרמה הגבוהה הזו.

אולפני האחים וורנר הודיעו בכנס הקומיק-קון הניו-יורקי באוקטובר האחרון, כי יאפשרו ליוצרים להגיע להגבלה החמורה, אך לא היתה ודאות כי אכן הדבר ידרש. ארגון ה-MPAA שמחליט על הגבלות גילאי הצפיה בסרטים בארה"ב, צפה בסרט המוגמר ואכן הכריז על ההגבלה בנימוק של "מראות מדממים ותוכן מטריד".

אין ספק שחצית הגבולות התאפשרה בזכות סדרות מונפשות למבוגרים כגון "סאות' פארק" ו"איש משפחה", אך בעיקר בזכות טרילוגית "האביר האפל" של כריסטופר נולן. הקשר לסרט ההוא עמוק אף יותר, משום שידוע שהבמאי שאב השראה לדמות הג'וקר שלו בסרט האמצעי בטרילוגיה (והמשפיע ביותר) מהקומיקס שעליו מבוסס "באטמן: בדיחה רצחנית" (וקרוי באותו השם). השחקן שגילם את הג'וקר בפועל, הית' לדג'ר, טען כי נמסר לו עותק של הקומיקס ללמוד ממנו את הדמות.

ב"באטמן: בדיחה רצחנית" מככבים קולותיהם של מארק האמיל ("מלחמת הכוכבים") בתור הג'וקר, קווין קונרוי בתור באטמן וריי ווייז בתור רב-פקד ג'יימס גורדון. צפו בטריילר:

 

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

בטמן רצח את אגוקר

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

בטמן רצח את הגוקר

משתמש אנונימי (לא מזוהה)

נכון

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?