אליסיה ויקנדר תגלם את לארה קרופט ב"טומב ריידר"

"שם קוד מ.ל.א.ך". אליסיה ויקנדר.

"שם קוד מ.ל.א.ך". אליסיה ויקנדר.

השחקנית השוודית זוכת האוסקר אליסיה ויקנדר ("הנערה הדנית") תגלם את כוכבת משחקי המחשב-קונסולות לארה קרופט בעיבוד מחודש ל"טומב ריידר". ויקנדר גברה במירוץ לתפקיד על דייזי רידלי ("מלחמת הכוכבים 7") הבריטית.

אשתקד היתה שנת הפריצה הגדולה של ויקנדר לתודעה, עם הזכיה באוסקר על "הנערה הדנית", ותפקידים מרכזיים ב"שם קוד מ.ל.א.ך" ו"אקס מכינה". השנה היא צפויה לשבור את הקופות עם "ג'ייסון בורן", ותנסה ככל הנראה להמשיך במעבר להיות כוכבת על עם "טומב ריידר". בכל זאת, ב-2001 התפקיד של לארה קרופט שיגר את אנג'לינה ג'ולי למעמד הנחשק הזה, והסרט ההוא נחשב להצלחה קופתית עם פתיחה בגובה כ-47.7 מיליון דולרים בצפון אמריקה (יותר מ"שר הטבעות: אחוות הטבעת", "שרק" ו"מהיר ועצבני" הראשונים). עם זאת, לא בטוח שהעולם עוצר את נשמתו בשביל לראות שוב את קרופט על המסך הגדול, כי בסך הכל, צמד הסרטים עליה היו גרועים למדי.

"טומב ריידר". אנג'לינה ג'ולי.

"טומב ריידר" (2001). אנג'לינה ג'ולי.

העיבוד שויקנדר תככב בו יהיה סיפור מקורות, שיתבסס ככל הנראה על משחק המחשב-קונסולות בשם הרגיל "טומב ריידר" (ללא תוספות) מ-2013. רואר אותאוג הנורווגי ("הנחשול": Bølgen) יביים את הסרט, וכעת ידרש תסריטאי שיתפור את הסרט למידותיה של ויקנדר.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?