לא רק "מכסחות השדים": ג'ניפר לורנס בתור בראד פיט בעיבוד נשי של "אושן 11"

"משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק 2". ג'ניפר לורנס.

ג'ניפר לורנס מתוך "משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 2".

ג'ניפר לורנס תתאחד שנית עם במאי "משחקי הרעב", גארי רוס, ותגלם דמות מקבילה לבראד פיט בעיבוד ל"אושן 11" שיתמקד בנשים. את הדמות המקבילה לג'ורג' קלוני תגלם סנדרה בולוק.

הפרויקט נוצר כבר לפני זמן מה, כשהחדשות על הצטרפותה של בולוק לצוות עלו כבר לפני למעלה מחצי שנה. הוא יוזמה של קלוני יחד עם במאי "אושן 11", סטיבן סודרברג. גארי רוס מבקש את הצטרפותה של לורנס לצוות, ואם אכן יצא הדבר לפועל (בזכות חוזה עבודה מסודר שטרם נחתם) אזי סביר להניח שהשחקנית המצליחה והפופולרית תזניק את הפרויקט קדימה. באולפנים גם ודאי ימתינו לראות האם העיבוד הנשי "מכסחות השדים" יצליח לשבור קופות באופן ראוי, ביחוד אחרי שהטריילרים לסרט גררו שטף של 'ממים' שהוריד ציפיות ממנו.

הרעיון לעיבוד הנשי הוא שאחותו של דני אושן (בגילומה של בולוק) תבקש לשדוד ענק יוקרתי ממוזיאון המטרופוליטן לאמנויות בניו יורק, ולהפליל במעשה אוצר גלריה מושחת. היא תפנה לידידתה הקרובה (לורנס) ותרכיב צוות שוד מושלם. גם היוצרים עצמם יודעים שלא ממש צריך עיבוד מחדש ל"אושן 11" בן ה-15 (או למקור הראשוני מ-1960), וככל הנראה הזוית תהיה ספין-אוף נשי, ולא סרט שפוסע בכל דרכיו של זה מ-2001.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?