נטפליקס רכשה את הסרטים הישראלים "סופת חול", "פרינסס שואו" ו"אוריינטד"

"סופת חול".

"סופת חול".

הסרטים הישראלים "סופת חול" של עילית זקצר, "פרינסס שואו" של עידו הר ו"אוריינטד" של ג'ייק ויזנפלד, נרכשו להפצת VOD בידי שירות נטפליקס. הסרטים מצטרפים לסדרה הישראלית "החממה", שלה נטפליקס מפיקה גם גרסה הוליוודית.

"סופת חול" זוכה פרס השופטים בפסטיבל סאנדנס, מספר על אם בדואית ובנותיה שמתחבטות בין המחויבות למסורת ולנאמנות המשפחתית, כאשר האב מתחתן עם אישה צעירה ועובר לגור בבית הצמוד. "פרינסס שואוזוכה הציון לשבח מפסטיבל ירושלים, עוקב אחר מטפלת סיעודית שחורה משכונת עוני בניו אורלינס שמעלה ליוטיוב ביצועים שלה לשירים, והמוסיקאי הישראלי קותימאן שעטף את שיריה בסימפוניות אודיו-ויזואליות. "אוריינטד" מתעד שלושה ערבים-ישראלים הומוסקסואלים המתגוררים בתל אביב-יפו, ומקימים מחתרת תרבותית בלתי אלימה בשם 'קוומבאוטה', במסגרתה הם מבקשים ליצור שוויון הזדמנויות – הן לפלשתינים והן לקהילה הגאה.

שלושת הסרטים נמכרו כבר בעבר להפצה בארה"ב וצפון אמריקה, ובמדינות אחרות, כך שבמדינות אלו (ולהוציא ישראל), הזכויות של נטפליקס להפצה בשירות ה-VOD שלה יתממשו רק לאחר הריצה בבתי הקולנוע על ידי מפיץ אחר. על פי הערכות, ל"סופת חול" ניתן הסכום הגבוה ביותר (גם אי פעם) תמורת הזכויות, וזה נאמד בכ-650 אלף דולרים.

 

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?