הוכרזה עלילת "תור 3: רנרוק"; וגם: תור נחשף לראשונה בשיער קצר

"תור 3: רנרוק". כריס המסוורת' בתפקיד תור, עם שיער קצר, וטסה תומפסון בתפקיד ולקירי.

"תור 3: רנרוק". כריס המסוורת' בתפקיד תור, עם שיער קצר, וטסה תומפסון בתפקיד ולקירי.

במאי הסרט "תור 3: רנרוק", טייקה ווייטיטי, חשף בריאיון ל-EW את העלילה של סרטו, שנשמרה בסוד עד כה (זמן קצת מוגזם, הייתי אומר):

בפעם האחרונה שראינו את תור (כריס המסוורת'), הוא יצא להבין מי מתמרן את 'הנוקמים' בסופו של 'עידן אולטרון'. בסופו של דבר, הוא שומע על צרות שמתרחשות באסגארד: אחיו הרשע לוקי (טום הידלסטון), מתחזה לאביהם הנעדר, אודין (אנתוני הופקינס). שלטונו הרופף של לוקי מוביל לעלייתה של הלה (קייט בלאנשט). מפגשו הראשון של תור עם הלה מעיף אותו לסקאר, כוכב לכת ברברי שנשלט בידי הגרנדמאסטר המקסים והמרושע (ג'ף גולדבלום). הלוחמת הקשוחה והשתיינית ולקירי (טסה תומפסון), שהסתתרה בסקאר, מביאה את תור בפני הגרנדמסטר, ובעקבות כך מכריחים את תור להפוך לגלדיאטור, מה שמוביל לקיצוץ שיערו ולאובדן פטישו האמין.

עוד מסתבר, שעל הכוכב סקאר הגלדיאטור הכי אהוב הוא הענק הירוק (מארק רופאלו), לא פחות ולא יותר. קו העלילה הזה ניזון מהקומיקס Planet Hulk (הענק כוכב הלכת), ומפגשם של ברוס באנר (הענק) ותור ישיב אותם אל אסגארד כדי להשיב את הסדר לתקנו.

"תור 3: רנרוק". כריס המסוורת' בתפקיד תור עם מארק רופאלו בתפקיד ברוס באנר / הענק.

הבמאי ווייטיטי סיפר גם כי ההשראה שלו ל"תור 3", והבסיס על פיו הוא 'מכר' את הסרט לקברניטי מארוול, הינו הסרט "צרות גדולות בצ'יינה טאון" של ג'ון קרפנטר ובכיכובו של קורט ראסל.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?