"קונג: אי הגולגולת" הפתיע והכניס 61 מיליון דולרים בארה"ב

"קונג: אי הגולגולת". ג'ון גודמן.

"קונג: אי הגולגולת". ג'ון גודמן.

"קונג: אי הגולגולת" התעלה על הציפיות ועל פי הערכות הכניס בבכורתו לאולפני האחים וורנר ולאולפני לג'נדרי כ-61 מיליון דולרים מ-3,846 בתי קולנוע בצפון אמריקה. מדובר בסרט מקורות על דמות הקוף הענק 'קינג קונג', שלא בדיוק חסר למישהו, ולכן הציפיות לא היו עצומות. בהתאם, הסרט לא הצליח לעקוף את גרסת 2014 של "גודזילה" (שספק אם כן כן חסרה עד אז למישהו), ופתחה עם 93.2 מיליון דולרים בצפון אמריקה. לכן גם קשה לראות את "קונג: אי הגולגולת" מסיים את הריצה שלו בקולנוע מעל 200.7 מיליון הדולרים שאיתם סיימה "גודזילה".

בשבוע השני שלו באקרנים, "לוגאן: וולברין" הכניס כ-37.9 מיליון דולרים, שהעלו אותו אל 152.7 מיליון דולרים בצפון אמריקה לבדה – 100 מיליון מתוכם הושגו בתוך חמישה ימים בלבד. הסרט נמצא מיליון בודדים מ-159 מיליון הדולרים של "סרט לגו באטמן", שימקמו אותו בראש טבלת שוברי הקופות של 2017 לרגע זה (ברם עונת סרטי הקיץ רק החלה).

"תברח". דניאל קלויה.

"תברח". דניאל קלויה.

בינתים, במקום ה-3 בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בלבד, ניצב סרט האימה דל האמצעים "תברח" עם תוספת של 21.1 מיליון דולרים בקרב 3,143 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 111.1 מיליון דולרים. המדהים עוד יותר בהכנסותיו מסוף השבוע הוא הירידה הזעומה של 25.4 אחוזים, מה שמראה כי הסרט לא יעצור בקרוב ונראה אותו בטבלה עוד זמן רב. בארץ, דורון פישלר יערוך הרצאה סביב הקרנת טרום בכורה של הסרט בסינמטק הרצליה.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?