"פאוור ריינג'רס" פתח גבוה בארה"ב, אבל אינו משתווה לעוצמה של "היפה והחיה"

"פאואר ריינג'רס".

"פאואר ריינג'רס".

העיבוד המחודש של "היפה והחיה" הכניס בסוף השבוע השני שלו בצפון אמריקה סכום גבוה מאד של 88.3 מיליון דולרים, על פי הערכות. זהו הסכום הרביעי-הכי-גבוה בהיסטוריה שסרט הכניס בסוף השבוע השני שלו באקרנים בצפון אמריקה. מדובר בירידה של כ-49 אחוזים בלבד מהכנסותיו בשבוע שעבר, וסך הכל צבר הסרט בשבועיים 317 מיליון דולרים בצפון אמריקה. הסכום מצטרף ל-373.3 מיליון דולרים שהכניס הסרט בשאר העולם (119.2 מיליון מתוכם מסוף השבוע הזה).

הסכום הגבוה בצפון אמריקה שימר את מקומו של "היפה והחיה" בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, על אף שהמתחרה "פאוור ריינג'רס" פתח גבוה גם הוא עם 40.5 מיליון דולרים בקרב 3,693 בתי קולנוע. אין ספק שהמפיק הישראלי חיים סבן לומד מכך שלדמויות הילדים שלו יש קהל, והמשכים הם בלתי נמנעים.

במקום ה-4 ניצב סרט המד"ב "סימן חיים" פתח עם 12.6 מיליון דולרים בקרב 3,146 בתי קולנוע, שמיקמו אותו במקום הרביעי בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, כשבאמצע מול "פאוור ריינג'רס" ניצב "קונג: אי הגולגולת" עם תוספת של 14.4 מיליון דולרים אל צבירה בת 133.5 מיליון דולרים בשלושה שבועות. סרט הקומיקס "לוגאן: וולברין" חותם את החמישיה העליונה עם 10.1 מיליון דולרים שהצטברו לכדי 201.5 מיליון דולרים בארבעה שבועות. הקומדיה "תרגיל לשוטרים מתחילים" המתקמה באיזור הנמוך של הציפיה ממנה עם פתיחה לא רעה של 7.6 מיליון דולרים בקרב 2,464 בתי קולנוע (המקום השביעי בטבלה).

"סימן חיים". רבקה פרגוסון, ג'ייק ג'ילנהול.

"סימן חיים". רבקה פרגוסון, ג'ייק ג'ילנהול.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?