במאי "הנוקמים" ג'וס ווידון עשוי לעבור למתחרים עבור "באט-גירל"

"הנוקמים 2: עידן אולטרון". ג'וס ווידון.

"הנוקמים 2: עידן אולטרון". ג'וס ווידון.

במאי הסרט המצליח ביותר של מארוול-דיסני בקופות, ג'וס ווידון ("הנוקמים", "הנוקמים 2: עידן אולטרון"), מנהל מגעים לביים ולהפיק את הסרט "באט-גירל" (Batgirl) עבור המתחרים DC-וורנר. "באט-גירל" מתמקד בגיבורת-על אחת, וישתלב ביקום הקולנוע של DC לצד "באטמן נגד סופרמן" ו"ליגת הצדק". לא סביר שווידון יקח על עצמו בעתיד לביים המשכים ל"ליגת הצדק" כי הסיבה לפרישתו מבימוי המשכי "הנוקמים" היתה עייפות מבימוי כל כך הרבה גיבורים יחד (וחילוקי דעות אמנותיים עם מנהלי האולפנים).

"באט-גירל" הופיעה לראשונה ב-1967, בקומיקסים של DC בתור ברברה, בתו של מפקח המשטרה ג'ים גורדון מ"באטמן". הופעתה המשמעותית האחרונה של הדמות היתה בסרט "סרט לגו באטמן", בקולה של רוזריו דוסון.

אם ווידון יכנס לתפקיד, יש לכך השלכות מעניינות. ראשית, ווידון יצר את סדרת הקאלט "באפי ציידת הערפדים" על גיבורה נשית שנלחמת בערפדים (יום הולדת 20 לסדרה נחגג במרץ השנה). ובבימוי שלו יש טון קליל וקורץ, השונה מאד מהסגנון של זאק סניידר עד כה (ונחכה לראות עד כמה סניידר התיחס לביקורת על הקודרות של "איש הפלדה" ו"באטמן נגד סופרמן" כש"ליגת הצדק" יגיע סוף סוף).

שיוכים: חדשות סרטים

[…] לפטר את סניידר (שאישתו, דבורה, היא ממפיקות הסרט) והביאו את ג'וס ווידון שיחליף אותו. הסרט גם נכנס לצילומי השלמה יקרות, אבל ככל […]

[…] מיצירת הסרט "באט-גירל" (Batgirl), קצת פחות משנה אחרי שהצטרף למתחרי הבית של "הנוקמים", DC-וורנר. הסיבה הרשמית לפרישה היא חוסר הצלחה למצוא רעיון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?