"הנוסע השמיני: קובננט" דוחק בקושי את "שומרי הגלקסיה 2" מפסגת טבלת שוברי הקופות

"הנוסע השמיני: קובננט". מייקל פסבנדר, גאי פירס.

"הנוסע השמיני: קובננט". מייקל פסבנדר, גאי פירס.

פחות ממיליון דולרים מפרידים בין ההערכות להכנסות "הנוסע השמיני: קובננט" בסוף שבוע הבכורה שלו בצפון אמריקה, לבין ההערכות להכנסות "שומרי הגלקסיה: חלק 2", ויהיה מענין לבדוק מה יהיו הנתונים הסופיים מחר. כרגע, ההערכות מדברות על הכנסות בגובה 36 מיליון דולרים ל"קובננט" בקרב 3,761 בתי קולנוע, ואילו 35.1 מיליון דולרים ל"שומרי הגלקסיה 2" בקרב 4,347 בתי קולנוע (ירידה של 46.3 אחוזים בלבד). סך הכל גרף "שומרי" 301.8 מיליון דולרים בשלושת שבועותיו בצפון אמריקה.

הכנסות בכורת "הנוסע השמיני: קובננט" מאכזבות לסרט הנושא את שמה של סדרת סרטים ידועה כל כך, ביחוד כש"פרומתיאוס" (2012) לפניו (מבלי שם הסדרה, ובאמצע אוגוסט – בישורת האחרונה של הקיץ) פתח עם 51 מיליון דולרים. מחוץ לצפון אמריקה ובשווקים בולטים כמו רוסיה וגרמניה (וישראל), הכניס "קובננט" עוד כ-30.3 מיליון דולרים, על פי הערכות, כשהשוק הסיני יתרום את חלקו רק בעוד כחודש (אמצע יוני).

"הכל הכל". אמנדלה סטנברג, ניק רובינסון.

"הכל הכל". אמנדלה סטנברג, ניק רובינסון.

דרמת הנעורים "הכל הכל" פתחה הרבה מעבר לציפיות הז'אנר שלה בצפון אמריקה, עם 12 מיליון דולרים בקרב 2,801 בתי קולנוע שמיקמו אותה שלישית בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע. אגב, על פי סקרים, 74 אחוזים מצופי הסרט היו מתחת לגיל 25 ורק 18 אחוזים מעל גיל 35. קומדית הילדים "יומנו של חנון 5" פתחה במקום החמישי בטבלה עם 7.2 מיליון דולרים בקרב 3,157 בתי קולנוע, לא סכום גבוה, אבל יש את יום הזיכרון האמריקאי (שהוא יום חג שמח בארה"ב) בשבוע הבא, שיכול להקפיץ את הסרט בזכות החופש מהלימודים. בין שני הסרטים הללו התמקמה הקומדיה "באמאשל'ך" עם ירידה בת 61.1 אחוזים בהכנסות, שהם תוספת של 7.6 מיליון דולרים בהכנסות. בשבועיים גרף הסרט 32.8 מיליון דולרים.

במקום ה-6 ניצב סרט הפנטסיה "קינג ארתור: אגדת החרב" עם ירידה לא נוראה של 55.4 אחוזים בהכנסות (ונפילה מהמקום ה-3 בטבלה). עם זאת, סכום ההכנסה עצמו הוא רק 6.9 מיליון דולרים בקרב 3,702 בתי קולנוע, ובסך הכל שבועיים גרף הסרט רק 27.2 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?