קווין ספייסי הוא "אבי ההמצאה"

השחקן קווין ספייסי יככב בקומדית אינדי חדשה בשם "אבי ההמצאה" (ש.ל.ר, Father of Invention). את הסרט יביים טרנט קופר (שסרטו העלילתי היחיד לא הופץ בישראל) על פי תסריט של המפיק ג'ונתן ד. קריין ("בייסיק") וניקול ביטי (סרט ביכורים).

ספייסי יגלם ממציא ענו, שעם אחת ההמצאות שלו הופך למיליארדר עם אגו מנופח במיוחד. ואז מגיעה המצאה אחרת והופכת את הגלגל שוב, כך שהממציא נשאר חסר כל ומושלך לכלא. אחרי שמונה שנות ריצוי מאסר, הוא חוזר לחופשי מרושש וחסר בית, רק כדי לבנות מחדש את שמו ועושרו.

אין כרגע תאריך לתחילת הצילומים, אך לספייסי יש כמה סרטים בקנה שמתוכננים להתחיל בצילומים בקרוב מאד, בינהם אותו סרט עם אנסמבל השחקנים, "האנשים שבוהים בעיזים" (ש.ל.ר, The Men Who Stare At Goats).

ובחדשות אחרות

"אקס-מן המקור: וולברין" מצא לעצמו מפיץ עולמי, חודש לפני הבכורה הרשמית (אצלנו ב-30 באפריל, בעולם ב-1 במאי): הסרט דלף לאינטרנט אתמול בגרסה לא-גמורה ("WORKSHOP"), כלומר, לא סיימו להוסיף לה קטעי קול, אפקטים ולדברי החבר'ה באולפני פוקס – ממש גם סצינות שלימות. האולפנים אגב גם טוענים כי יש להם דרך למצוא את המקור להדלפה, אז כנראה שלמישהו מחכות צרות צרורות.

—–

"ממזרים מבישים" (ש.ל.ר, Inglorious Bastards), שהוא ללא ספק (על פי הנתונים באתר) הסרט הכי מצופה כרגע בידי הקהל הישראלי, יציג כבר בפסטיבל קאן במאי.

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

תודה.
"אקס-מן המקור: וולברין", דלף לרשת בגרסת WorkPrint, למעשה בגרסה זו חסרות כ- 14 דקות ואפקטים נוספים שאמורים להתווסף.

[…] כזכור, הסרט דלף לאינטרנט כבר בתחילת החודש, ואולפני פוקס שקיוו כי הסרט ישיב להם סוף סוף את הכבוד הראוי בקופות, הזעיקו את הבולשת הפדרלית שימצאו את מי שכנראה הרס להם את הסיכוי לכך. AICN ראו את שתי הגרסאות (שדלפה ושבקולנוע), וסיפרו כי אין הבדל באורך הסרט או בסצינות, אלא רק בשיפורי אפקטים וקול. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?