שוברי קופות: "שומר הראש והמתנקש" ו"רוחות קרות" נהנו מאד מיום העבודה האמריקאי

"שומר הראש והמתנקש". סמואל ל. ג'קסון, ריאן ריינולדס.

"שומר הראש והמתנקש". סמואל ל. ג'קסון, ריאן ריינולדס.

יום העבודה האמריקאי (לייבור דיי) החזיק את "שומר הראש והמתנקש" בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה, עם ירידה זעומה בהכנסות מהשבוע שעבר. גם "אנאבל 2" (ירידה של 5 אחוזים בלבד בהכנסות) ו"רוחות קרות" (עליה בהכנסות בעקבות תוספת בתי קולנוע) נהנו מפירות יום החג, שנחוג למעשה היום (ב').

כאמור את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע תפסה בשלישית קומדית הפעולה "שומר הראש והמתנקש" עם ירידה בעשירית האחוז בהכנסות, שהגיעו לכ-10.3 מיליון דולרים על פי הערכות, בקרב 3,370 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 54.9 מיליון דולרים. אחריו סרט האימה "אנאבל 2" ירד ב-5 אחוזים בהכנסות והוסיף 7.3 מיליון דולרים בקרב 3,358 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 89 מיליון דולרים.

המותחן "רוחות קרות" הוסיף עוד כ-500 בתי קולנוע להצגותיו, ועלה ב-27.4 אחוזים בהכנסות, שהיוו 5.9 מיליון דולרים בקרב 2,602 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 18.3 מיליון דולרים. סרט המשפחה "לרקוד" הוסיף 130 בתי קולנוע להקרנותיו, והצליח לצבור עוד 4.9 מיליון דולרים (עליה של 3.3 אחוזים) בקרב 2,705 בתי קולנוע.

קומדית הפשע "לוגאן לאקי", סרט המלחמה "דנקרק", וסרט הקומיקס "ספיידרמן: השיבה הביתה" הפחיתו בכמה עשרות בודדות את כמות בתי הקולנוע שבהם הם מוקרנים, אבל הצליחו שלושתם לעלות בהכנסות. שני הראשונים עלו בכ-4 אחוזים בהכנסותיהם בהשוואה לשבוע שעבר, ואילו "ספיידי" הצליח לעלות בכמעט 30 אחוזים! בפועל, מדובר על סכום הכנסה לשלושתם של כ-3.6 עד 4.4 מיליון דולרים.

"גנוב על העולם".

"גנוב על העולם".

אגב "דנקרק", סרט המלחמה עלה לאקרנים בסין, והכניס כ-30 מיליון דולרים בקרב כ-15,000 מסכים, יותר מכפול הכנסות הבכורה של "התחלה" מאותו הבמאי (אבל הוא לא הוקרן באיימקס, ואילו "דנקרק" כן, מה שמייקר את מחירי הכרטיסים). ואם כבר הסתכלנו על העולם, אזי סרט המשפחה "גנוב על העולם" שרץ כבר 10 שבועות, הולך בעקבות קודמו "המיניונים" ומדגדג את מיליארד הדולרים. הוא צפוי להשלים את כ-6 המיליונים שחסרים לו במהלך השבוע.

בחזרה לצפון אמריקה: שני פרקי הבכורה של סדרת הטלויזיה "איניומנס" (Inhumans) מבית מארוול הוקרנו במסכי איימקס (IMAX) בצפון אמריקה, והכניסו שם כ-1.5 מיליון דולרים בקרב 393 מסכים. מחוץ לצפון אמריקה, הוקרנו הפרקים ב-274 מסכים (כולל בישראל), והוסיפו עוד 1.1 מיליון דולרים להכנסות.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?