הסרטים הישראלים "פוקסטרוט" ו"יומני אוסלו" יוקרנו בפסטיבל סאנדנס 2018

"פוקסטרוט".

"פוקסטרוט".

הסרט הישראלי "יומני אוסלו" של מור לושי ודניאל סיון יתחרה במסגרת התיעודית של פסטיבל סאנדנס 2018 (ה-34 במספר) שביוטה, ארה"ב. כמו כן, הסרט הישראלי העלילתי "פוקסטרוט" של שמוליק מעוז יוקרן בפסטיבל, ולצידו, העיבוד ההוליוודי "הגננת" (The Kindergarten Teacher) לסרט הישראלי של נדב לפיד יתחרה במסגרת הרשמית.

"יומני אוסלו" מתאר את גיבושו של הסכם אוסלו בין נציגי ממשלת ישראל לבין הנהגת הפלשתינים ב-1992. "פוקסטרוט", בכיכובם של ליאור אשכנזישרה אדלר ויונתן שיראי, מספר על זוג הורים שגרים בדירה מרווחת בזמן שבנם החייל משרת רחוק מהם, ועל אף המרחק, הם משנים אלה את גורלו של זה.

פסטיבל סאנדנס יתקיים בין ה-18 ל-28 בינואר, 2018, בפארק סיטי שביוטה, ארה"ב. "פוקסטרוט" קטף את פרס השופטים בפסטיבל ונציה ושמונה פרסי אופיר, כולל הסרט הטוב ביותר, משמע יתמודד על פרסי האוסקר.

[…] בין ה-18 ל-28 בינואר, 2018, בפארק סיטי שביוטה, ארה"ב. סרטים ישראלים נוספים שיוקרנו בפסטיבל הם "יומני אוסלו" של מור לושי ודניאל […]

[…] "יומני אוסלו" מתאר את גיבושו של הסכם אוסלו בין נציגי ממשלת ישראל לבין הנהגת הפלשתינים ב-1992. הסרט התחרה בימים האחרונים במסגרת התיעודית של פסטיבל סאנדנס …. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?