הקומיקאי דמיטרי מרטין מצטרף לבראד פיט

הקומיקאי דמיטרי מרטין יככב לצידו של בראד פיט בסרט "כדור הכסף" (ש.ל.ר, Moneyball) המבוסס על ספר של מייקל לואיס (למיטב ידיעתנו, לא תורגם לעברית) באותו השם. מרטין עצמו מוכר מחוץ לבמות בעיקר כתסריטאי מועמד לפרס האמי על הכתיבה לתוכניתו של קונאן או'בריאן. את דרמת ספורט הבייסבול יביים סטיבן סודרברג על פי עיבוד לספר שכתב סטיבן זייליאן.

עלילת הסרט מתבססת בחופשיות על סיפורו האמיתי של בילי בין (אותו יגלם פיט), צעיר שחלם להפוך לשחקן בייסבול ולבסוף השתמש במעט כספו כדי להרכיב את הקבוצה "אוקלאנד איי" שעשתה חיל בליגה. מרטין יגלם את פול דה'פודסה, בוגר הארוורד שדוחה הצעות עבודה נחשקות מבורסת "וול סטריט" כדי לעבוד עם הקבוצה ועם בין, תוך שימוש ביכולותיו יוצאות הדופן בסטטיסטיקה (החשובות לניתוח טקטיקות משחק).

נכון לעכשיו הכוונות הן להתחיל בצילומים כבר בקיץ, אך שום דבר לא סופי.

ובחדשות אחרות

אביה של בת התשע רובינה עלי (המגלמת ב"נער החידות ממומביי" את לאטיקה בצעירותה), הוצעה למכירה לכל המרבה במחיר. הצהובונים הבריטים שעטו על הידיעה, והאם שלא חיה עוד עם האב, הופתעה והתלוננה בפני המשטרה ההודית. זו עצרה את האב, שטוען כי הוא רק דואג לרובינה שלו ומנסה להוציא אותה מן האשפתות (כידוע, הילדים ההודים שהופיעו בסרט לא יקבלו את שכרם עד הגיעם לגיל 18, כדי למנוע ניצול מצד משפחותיהם). שאר המשפחה אגב דוחה את המכירה וטוענת שזו היתה החלטתו הבלעדית וחסרת הפשר של האב.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?