קצרים: תאריך לצילום "סרוגים 2"; "נמלטים" לשידור מקביל; ועוד

עונה שניה של "סרוגים" תיכנס לצילומים בסוף יוני הקרוב, ולבד מכל הקאסט המקורי, יצטרפו לסדרה שני שחקנים חדשים שטרם לוהקו. את העונה החדשה כתבו אליעזר (לייזי) שפירא (שגם יביים), חוה דיבון, יעל רובינשטיין, אורי אלון, שמואל חיימוביץ' ורננית פרשני.

—–

yes מאמינה ב"נמלטים": שני פרקי הסיום של הסדרה ישודרו במקביל לשידורם בארה"ב, ב-3 לפנות בוקר (וגם, כמו שאר 6 הפרקים האחרונים בהחלט, ב-19:00 במוצ"ש). ישראל אגב, היא הראשונה מחוץ לארה"ב ששידרה את 6 הפרקים האחרונים. [ספוילר]במהלך אחד מפרקי הסיום דווח כי אחת הדמויות תיהרג.[/ספוילר]

—–

אלברט אילוז ועמית ליאור ("לאהוב את אנה") הצטרפו לעונה השניה של "עד החתונה". אילוז יגלם את אביה של אתי (מירי בוהדנה), וליאור יגלם משורר ומעסה הוליסטי במועדון הספורט אליו נרשמות שתי האמהות בסדרה (מיקי קם וחלי גולדנברג).

—–

אנחל בונני הצטרף למיני סדרה המוסיקלית "תמיד אותו חלום", שכתבה שירי ארצי ("בטיפול") ויביים איתן פוקס ("הבועה"). המיני-סדרה מספרת דרך שיריו של צביקה פיק (ונקראה על כן במקור "מרי לו" כמו המחזמר) על מאיר (עידו רוזנברג) אשר ננטש על ידי אימו (מיה דגן) ותוך שהוא יוצא לחפשה, נקלע למשולש רומנטי עם חברתו מילדות (דנה פרידר) ונגרר להבין את נטיותיו המיניות האמיתיות. בונני, אגב, יגלם נהג מונית הומוסקסואל.

—–

בתגובה לחוק ההסדרים החדש שמגבש משרד האוצר בישראל (לפיו תאוחד הרשות השניה עם מועצת הכבלים והלוין), משרד התקשורת הגיש הצעה לבטל את התמלוגים (בני 2%) שמשלמות כיום החברות yes ו-HOT. קריאה נוספת בטוש.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?