האם בראדלי קופר יהיה הגרין לנטרן?

אתם כנראה לא מכירים אותו ממש, אבל לפי שמועות, השחקן בראדלי קופר, יגלם את ה"גרין לנטרן". אם אתם כן מכירים את הפנים, זה כנראה משום שקופר הופיע בתפקידי משנה בהרבה קומדיות (בינהן "יס מן") באחרונה, אבל לא קיבל את התפקיד הראשי עד "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" שיגיע אלינו (ולארה"ב) רק בקיץ.

על כל פנים, אם נכון הדבר ויככב בראדלי בסרט עטיר התקציב, הוא יטול אותו משחקנים ראוים אחרים (שלא באמת ניהלו משא ומתן, אבל עדין צצו כאפשרות) כמו כריס פיין ("סטארטרק") וריאן גוסלינג ("לארס והבחורה האמיתית").

אגב, משום שאין שום שחקן ראשי שצורף רשמית לפרויקט, אולפני האחים וורנר דחו את יציאת הסרט בארה"ב בחצי שנה ל-17 ביוני, 2011. צילומי הסרט, שבמקור נקבע לבכורה ב-17 בדצמבר, 2010, יערכו באוסטרליה.

ובחדשות אחרות

רוברט דה נירו ואדוארד נורטון יככבו יחד במותחן פסיכולוגי עצמאי בשם "סטון" (ש.ל.ר, Stone) שיביים ג'ון קורן ("הצעיף הצבעוני"). העלילה מספרת על קצין בית סוהר (דה נירו) שמפותה בידי אישתו של אסיר העומד בפני שחרור (נורטון).

—–

דוויין ג'ונסון מנהל מגעים סופיים לככב בסרט הפעולה "מהר יותר" (ש.ל.ר, Faster). הוא יגלם שם אסיר לשעבר שנדר לנקום את מות אחיו, שבגדו בו במהלך שוד.

—–

קייטי הולמס תככב במותחן "אל תפחד מהחושך" (ש.ל.ר, Don't Be Afraid of the Dark) שכתבו גיירמו דל טורו (שגם יאחוז בשרביט הבמאי) ומת'יו רובינס ("מימיק") על פי סרט טלויזיה אמריקאי משנות ה-1970.

שיוכים: חדשות סרטים
ליאור

שכחתם לציין שהוא גילם את דמותו של וויל (השכן החביב של ג'ניפר, AKA סידני) בזהות בדויה.
הוא ממש לא אלמוני.

[…] נורטון במותחן הפסיכולוגי, "סטון" (ש.ל.ר, Stone). בסרט, שכבר דיברנו עליו, ג'ובוביץ' תגלם את אשת האסיר שמפתה את קצין בית […]

[…] שלא ממש הגיעו לשלב של משא ומתן עם האולפנים) – הם השחקן בראדלי קופר ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס") […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?