משה איבגי עובר אל מאחורי המצלמה בסרט "וביום השלישי"

משה איבגי עובר לראשונה אל מאחורי המצלמה, בסרט "וביום השלישי" שיתחיל להצטלם היום (ב'). איבגי לא רק אוחז בשרביט הבמאי בסרט, אלא גם יככב וגם כתב את התסריט עם אסתי נמדר ("ילדי CCCP").

עלילת הסרט מספרת על שלושה ימים בחייהן של חמש דמויות שונות המוצאות את עצמן ברצף של אירועים ומערבולות רגשיות, כשתחושה של אסון גדול שעומד להתרגש עליהן, עוטפת ומנענעת אותן בין ייאוש גדול לתקווה, עד לאירוע שישנה את חייהן. לצידו של איבגי יופיעו בסרט גם שתי בנותיו אלה ולילי (שזהו סרט ביכורים גם שלהן, ונעדרת בתו דאנה, איתה סיים לא מזמן להצטלם ל"היו לילות"), אפי בן צור, שרון אלכסנדר, איצ'ו אביטל, לימור גולדשטיין, ישי גולן, ואחרים.

אסתי נמדר, שאיתה כאמור כתב איבגי את התסריט, היא מרצה לתסריטאות באוניברסיטת תל אביב. בימים אלה היא כותבת תסריט לסדרת הרפתקאות לילדים בערוץ "לוגי" (ששמה טרם נקבע), ומעבדת עם ליסה קאופמן את ספרו של ש"י עגנון, "בדמי ימיה". את הסרט יביימו סלבה ולינה צ'פלין, וצילומיו יחלו כבר בעוד כחודש.

צילומי "וביום השלישי" יארכו כחודש וחצי בתל אביב-יפו ובמקומות נוספים באיזור המרכז. יוליה שיפטר מפיקה את הסרט, דרך UCM אפיקים מאוחדים סרטים של אברהם פרחי, תמי ליאון וחיליק מיכאלי; ובתמיכת קרן רבינוביץ' לאמנויות ת"א ומשקיעים פרטיים. UCM מסיימים בימים אלו את העבודה על סרט האימה הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו, שעדין לא ברור אם יצא לאקרנים בקיץ הקרוב או ביום שישי השלוש-עשרה הקרוב ביותר (נובמבר).

משה איבגי מיוצג בידי פרי כפרי סוכנות שחקנים ואמנים, ואסתי נמדר מיוצגת בידי סוכנות קוטלר.

שיוכים: חדשות סרטים
דוד

איך אני יכול לדבר עם המפיק?
ביקשו ממני את האוטו שלי ליום צילומים ב7 ליוני.
רציתי שתעזרו לי שזה לא יהיה איזה שהוא תעלול ושיגנבו לי את האוטו תודה אל העזרה מראש

אלון

משה איבגי שחקן דגול!

אלון

תגיד לי מר דוד, איך אין לך את הטלפון של האנשים שביקשו ממך את האוטו? מה אתה עושה צחוק?

אתי ואבי כליפה עפולה.

יצא לנו לפגוש אישית את משה איבגי עת נערכו צילומי הסרט "וביום השלישי" במלון קראון פלאזה תל אביב.ואף השתתפנו בשתי סצינות כניצבים (ממש מקריים).
מדובר באדם משכמו ומעלה, הן בפן האישי והן במקצועי.
בהצלחה לך משה איבגי, ושמחנו מאוד להכיר אותך.
מאתי ואבי כליפה, עפולה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?