דודו טופז הודה בהזמנת תקיפת אבי ניר, שירה מרגלית ובועז בן-ציון (עודכן)

עדכון: דודו טופז נשבר בחקירת המשטרה, והודה במיוחס לו: הזמנת התוקפים שפגעו במנכ"ל קשת, אבי ניר, במשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית, ובסוכן השחקנים שלו, בועז בן-ציון. על רקע העונש הכבד שעשוי לצפות לו אם אכן גם יורשע באותן עבירות – 16 שנות מאסר – עשוי לטעון טופז לאי שפיות.

—–

עוד לפני כמה ימים התרוצצו שמועות על מעורבות אפשרית של איש הבידור דודו טופז בתקיפתה של המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית. היום הודיעה המשטרה בריש גלי על החשד שלה כנגד טופז כאשר עצרה אותו הבוקר (א'), באשמת מעורבות בתקיפתה של מרגלית, כמו גם בתקיפתו של מנכ"ל קשת, אבי ניר, וסוכן השחקנים בועז בן-ציון. הרקע לכאורה לתקיפות הוא נקמה על כך שטופז לא זכה להעלות תוכנית טלויזיה בערוץ 2.

מצד אחד, זו טענה די מוזרה לאור הטענות של גלובס בחג כי מצולם בימים אלה סרט תיעודי אודות דודו טופז, בתיאום מלא איתו, ושצפוי לעלות ברשת. כמובן שאפשר לחשוב כאילו רשת ביטלו את הסכמתם לשדר את הסרט, מה שהרתיח את טופז מספיק לעשות את המעשה. ובואו לא נשכח את גילוי האלימות, קלים ככל שיראו לאנשים, שהפגין טופז במשך השנים – כולל נשיכה מחיבה (?!) של השחקנית והזמרת נטליה אוריירו בתוכנית שלו, בשידור חי (2002). אבל אם נרחיק אפילו יותר אחורה בזמן, ניזכר במקרה התקיפה החמור של מבקר הקולנוע מאיר שניצר (1995), אז שבר טופז את משקפיו של מבקר הקולנוע בתגובה על ביקורת קוטלת של תוכניתו "הראשון בבידור".

על כל פנים, עוד לפני הפרסומים על מעצרו של טופז, נודע כי המשטרה עצרה שלושה חשודים בתקיפותיהם של אנשי התקשורת, שעל פי החשד, הוזמנו על ידיו לביצוע המעשים.

יאקוזה

מה הקשר בין הנשיכה של נטליה אוריירו לבין המקרה? זה כמו שנגיד: "הוא רב עם כולם בבית הספר". עד שלא יואשם הוא עדין חף מפשע, התקשורת כבר האשימה אותו.

אלי שגב

אני דווקא חושב שזו כתבה די אובייקטיבית. אבל על כל פנים, אלימות זו אלימות בעיני, ועל כן יש קשר – אפילו אם הוא נשך מחיבה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?