מוש דנון נבחר ליו"ר איגוד המפיקים במקום חיים שריר

המפיק מוש דנון נבחר לתפקיד יושב ראש איגוד המפיקים בישראל, בידי הנהלת האיגוד הטריה גם היא (בת שבוע בלבד). דנון יחליף בתפקיד את חיים שריר, ששב (לפי שמועות) בימים אלו לעבוד מאחורי הקלעים על הפקה חדשה בשם "לחזור". שריר שימש בתפקיד מזה שנתיים.

לאחר בחירתו, אמר דנון: "חיים שריר מהווה בשבילי דוגמא לסובלנות והידברות ואשתדל מאד להמשיך את דרכו. אני שמח שחיים נשאר בהנהלת האיגוד. בעידן שבו עולם התקשורת חווה זעזועים ואי-ודאות מכל הכיוונים ובתקופה בה האינטרנט הופך למסך לגיטימי ליצירות שלנו, יש לנו תפקיד חשוב ביותר בשמירה על היצירה הישראלית המקורית בכל דרך ובכל מקום."

שריר אמר באותה ישיבה: "בשנתיים האחרונות הזדעזעה תעשית הטלויזיה מהתמוטטות הרגולציה המעמידה בסכנה את היצירה המקורית ואת המשך הפעילות וההישגים המדהימים של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה בישראל ואת מעמדם בעולם. אני גאה במיוחד בשיפור המדהים של מערכות היחסים עם כל איגודי העובדים ובמאבק המשותף שאיגוד המפיקים היה ממוביליו והוביל להבנה ולהקשבה של מקבלי ההחלטות לעמדותינו. ההתגייסות המוחלטת להגנה על היצירה המקורית צריכה להימשך במלוא ההיקף."

הסרט האחרון שהפיק דנון, "עג'מי", זכה בציון לשבח בפסטיבל קאן 2009. עוד הפיק גם את "איים אבודים", "אילי ובן", "מוקי בוערה" ו"פלורנטין".

צילום: קרן נתנזון.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?