שוברי קופות 29.06.2009: הרובוטריקים מרסקים את הקופות

"רובוטריקים 2: הנקמה" גרף בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים האמריקאים כ-112 מיליון דולרים על פי הערכות, סכום הממקם אותו ללא ספק בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, אבל גם הכניס אותו להיכל התהילה של הפתיחות הטובות ביותר בארה"ב: כרגע הסרט התמקם לו במקום השביעי והמכובד, בין "שודדי הקאריביים 3: סוף העולם" (שפתח עם 114.7 מ"ד) לבין "מלחמת הכוכבים: פרק 3 – נקמת הסית'" (שפתח עם 108.4 מ"ד), אך בסקאלות האלה הסטיה בין ההערכות לבין המספרים הסופיים עשויות להוריד אותו מקום או להעלות אותו למקום השישי.

הסרט פתח בארה"ב בהפצה רחבה של 4,234 בתי קולנוע שהקרינו אותו, ואני מאד מאד שמח שהקהל האמריקאי (והישראלי? מקוה שנצליח להשיג את המידע הזה עוד היום) נהנה כמוני מהסרט ויצא בהמוניו לצפות בו. גם בארה"ב, כמו בארץ, הביקורות לסרט לא היו מחמיאות, אבל נראה שהאמריקאים בחרו להתעלם מהן. בראש טבלת הפתיחות בארה"ב ממשיך לשלוט ביד רמה "האביר האפל" עם 158.4 מיליון דולרים. אגב, במבט על סוף שבוע מורחב (מיום רביעי במקום משישי), "רובוטריקים 2: הנקמה" פספס רק במעט את השיא של "האביר" כשגרף כ-201.2 מיליון דולרים על פי הערכות, לעומת 203.8 של האביר.

הדרמה החדשה בכיכובם של קמרון דיאז ואלק בולדווין, "שומרת אחותי", פספסה לגמרי בקופות, וגרפה סכום מוערך של 12 מיליון דולרים בלבד, שמיקמו אותה במקום החמישי בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון. לפניה שולטים הסרטים הקלילים, כשבראשם עומדת הקומדיה הרומנטית "ההצעה" עם 18 מיליון דולרים שהצטברו ל-69 מיליון דולרים בשבועיים שהוא באקרנים; "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" עם 17.2 מיליון דולרים שהצטברו ל-183 מיליון דולרים בארבעת שבועותיו; וסרט האנימציה לכל המשפחה, "למעלה – תלת מימד", עם 13 מיליון דולרים שהצטברו כבר ל-250 מיליון דולרים בחמשת שבועותיו באקרנים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] מהצלחתו של "רובוטריקים: הנקמה", הבמאי מייקל ביי יפיק יחד […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?