שני קולנועי גלובוס גרופ יסגרו, ורשת אופנה חדשה תחליפם

בעלי הקניונים בארץ חשקו כבר זמן רב בהכנסת רשת האופנה החדשה H&M אליהם לקניונים, אך הזוכה המאושרת היא קבוצת קניוני עזריאלי של דוד עזריאלי. חנות הדגל הראשונה של רשת האופנה תיפתח בקניון עזריאלי שבתל אביב על שטח של 2,000 מטרים ותדחוק החוצה את קולנוע גלובוס מקס השוכן בקומה השניה ותופס את המקום הדרוש.

הסניף הנוסף של הרשת יפתח גם הוא על חשבון בתי הקולנוע של גלובוס גרופ, הפעם בקניון מלחה, וישתרע על שטחו בן 1,700 המטרים. קבוצת עזריאלי תשפה את גלובוס גרופ בסכום של כ-4 מיליון דולר על הקדמת הפינוי, שכן החוזה בינהן פעיל עד מרס, 2018.

בית הקולנוע של גלובוס גרופ בקניון עזריאלי נחשב לקולנוע הדגל של החברה, לפחות עד שתסתיים הקמת קומפלקס הקולנוע בראשון לציון מהחברה – וזה לא נראה כרגע קרוב מדי.

קבוצת עזריאלי אינה הראשונה לזרוק מקניונה בתי קולנוע. לפני כשנה וחצי נסגר בית הקולנוע של רשת לב סרטים ובתי קולנוע בקניון רמת אביב, בשליטת לבייב אחזקות.

גלובוס גרופ מסרו לאידיבי כי תגובה מסודרת תצא בקרוב.

זה צעד מאוד משמעותי! בעצם קבוצת עזריאלי לא משאירה בתי קולנוע.
האם האם עוברים למקומות אחרים, או שפשוט נסגרים?
ויש לך הערכה מתי זה יקרה?

אלי שגב

האמת שנשארים כמה בתי קולנוע בתוך קניונים (שהם לא סוג של קומפלקסים בפני עצמם דוגמת יס פלנט), ורובם של לב סרטים ובתי קולנוע.
קולנוע הדגל של גלובוס גרופ יהפוך לקומפלקס הקולנוע בראשון לציון, משיסיימו את הקמתו.
סגירת בית הקולנוע בקניוני עזריאלי תצא לפועל כבר בחודשים הקרובים.

ביננו (ושאר הקוראים :)) זה אומר שבתי הקולנוע האלה בהפסדים, או מראים ירידה במכירות?

[…] שני קולנועי גלובוס גרופ יסגרו, ורשת אופנה חדשה תחליפם – כך הטוויטר של שרית. אני חייב לציין שהופתעתי שסוגרים קולנועים כ"כ מרכזיים כמו עזריאלי תל-אביב ולחלופין הקולנוע שמייצג את חצי מאולמות ירושלים שהוא זה של קניון מלחה. לאיפה ילכו האנשים לראות סרטים? מה, ישבו ויורידו כל היום טורנטים ברשת התועבה? […]

[…] היה זה ג'רי סיינפלד. מגיע להם הרבה כבוד על כך, כבוד שהם לאו דווקא זוכים לו בימים אלה […]

[…] האופנה H&M שמגיעה לארץ וכבר הספיקה לדחוק החוצה את בתי הקולנוע של גלובוס גרופ מק…, בוחנת שכירת בנין קולנוע מקסים המיתולוגי בתל אביב, […]

אלי שגב

אני לא בטוח שקניוני עזריאלי נהנים מאחוזים מהרווחים של בתי הקולנוע, כך שלדעתי אין קשר לרווח או הפסד שלהם :-/

[…] שנים אחרי שנדחק החוצה לטובת סניף הבכורה של רשת הביגוד H&M, הקולנוע של רשת גלובוס מקס חוזר לקניון עזריאלי – […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?