נדחקו לשוליים

ערוץ 8 לוגו חדשכתבות "נדחקו לשוליים" הן מקבץ ידיעות על עניינים שהתרחשו השבוע ולא נדחסו לכתבה משלהן.

—–

ערוץ 8 שינה לוגו במטרה לשדר "חדשנות, רוח חדשה, צעירה, מתקדמת וחתרנית". המעצב: ז'רום ג'מבון. העיצוב: קוים מעוגלים (טוב, גם מעגלים ממשיים) באדום, צהוב ותכלת.

—–

ניקולס קייג' שקוע בחובות ענק למס ההכנסה בארה"ב, ומתקשה להשיב את המיליונים שהרשות דורשת ממנו בגלל מנהל הכספים שלו לשעבר, אותו תבע בגנות הפסדים שגרם לו הנאמדים לטענתו בעשרות מיליוני דולרים. מגזין פורצ'ן מצייר תמונה שונה אודות השחקן: אורח חיים בזבזני ביותר הכולל רכישות של מכונית למבורגיני, טירה באנגליה (שאותה כעת הוא מעמיד למכירה ב-5 מיליון לירות שטרלינג) ואחוזת פאר בלוס אנג'לס, הוא כנראה הגורם העיקרי לקשיים הפיננסים.

—–

ובהקשר דומה: חברת הלוין yes הפסידה 88 מיליון ש"ח ברבעון האחרון, שהם אמנם ירידה של 7 מיליון ש"ח מהרבעון הקודם, אך עדין עליה של 6 מיליון ש"ח מהרבעון המקביל אשתקד. יחד עם זאת, הצליחה yes לגייס כ-5,000 מנוים חדשים, שנמנים על 567 אלף המנוים שלה, וזאת למרות כניסתו של ממיר ה-DTT החדש.

—–

קצת יותר מארבעה חודשים אחרי שקיימה את כנס הפיצ'ינג הראשון שלה לזכויות הסרטה של ספרים ("הולכים לעיבוד בקולנוע"), הודיעה קרן הקולנוע הישראלי על השקעה של 140 אלף ש"ח בשלוש הפקות מבוססות ספרים:

—–

בחמישי שעבר-עבר הצטלם סרט ישראלי חדש שניסה לשחזר את הרגעים שאחרי רצח רבין, בכיכר רבין (אז כיכר מלכי ישראל כמובן). נתבקשנו שלא לפרסם עוד פרטים.

—–

הסרט הישראלי "שניים בלילה" – אשר מספר על זוג המנסה להשיג את הבלתי אפשרי בעיר: חניה – מבקש מהצופים להשקיע בהפקתו בכך שירכשו כרטיס מבעוד מועד. התסריט נכתב בידי השחקן ירון ברובינסקי (שגם יככב בסרט עם קרן ברגר, "המלחמה השניה"), ועל כיסא הבמאי ישב במאי הקליפים רועי ורנר. להשקעה בסרט ורכישת כרטיס פנו לאתר הרשמי.

—–

הסרט הישראלי "לעולם לא מאוחר מדי" הקדים וביקש מכל המעונין לתרום 100 ש"ח על מנת לעזור להפקתו. אפשר לקבל פרטים דרך במאי הסרט, עדו פלוק, בכתובת: [email protected] (דרך יאירוה).

—–

סרט הסטודנטים (תיכוניסטים?) הישראלי, "בניסקו", זכה בפרס הראשון בקטגורית הדרמה של פסטיבל NexTv Entertainment. עומר זיגדון בן ה-18 ביים את הסרט בן 15 הדקות, ואף טרח לעדכן אותנו בפרטי הסרט ובדבר הזכיה בפרס (תודה!).

—–

הסדרה המצליחה והמוצלחת "רוק 30" הביאה בדיוק 0.0 אחוזי רייטינג לרשת הטלויזיה הגרמנית ZDFNeo. הרשת נסמכה על "רוק 30" בשיגור עונת השידורים החדשה שלה, אך משמעותו של הנתון המחריד היא שפחות מ-5,000 בתי אב צפו בסדרה.

—–

רחוב סומסום יחגוג השבוע (רשמית, ב-10 בנובמבר) יום הולדת 40, לא פחות. לא להתבלבל, מדובר כמובן בסדרה האמריקאית המקורית. העיבוד הישראלי נולד ב-1983.

רורי

למרות שאפשר בקלות להאמין לידיעה על 30 רוק בגלל שההומור שלה מאוד אמריקאי ולכן יש סיכוי סביר שלא יתפוס בגרמניה, הנתונים לגבי הרייטינג התבררו כלא מהימנים ולא משקפים את היחס של הגרמנים לסדרה. התוכנית הייתה משודרת בגרמניה הרבה לפני כן בגרסתה המקורית, כלומר בשפה האנגלית ולא בדיבוב, כך שהאירוע המדובר של הפרק הראשון של הסדרה ממש לא היה משהו חגיגי עבור צופי הסדרה. הנה לינק לכתבה על העניין הזה:
http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2009/11/03/inevitable-chaos-more-30-rock-in-germany/

אלי שגב

הצדק איתך, רורי.
רק אוסיף ואציין כי ZDFNeo כן שידרה את "רוק 30" בדיבוב לגרמנית, ועל כן הרשתה לעצמה להישען על הסדרה, על אף שכבר משודרת במדינה בערוץ אחר (שאגב, הוא חלק מרשת הכבלים ובתשלום, להבדיל מ-ZDFNeo).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?