"ירח חדש" שובר את שיא הרווחים ליום אחד

קריסטן סטוארט ורוברט פטינסון מתוך דמדומים 2: ירח חדש.

קריסטן סטוארט ורוברט פטינסון מתוך דמדומים 2: ירח חדש.

"דמדומים 2: ירח חדש" שבר ביום שישי האחרון (20.11) את שיא הרווחים ביום אחד, משגרף 72.7 מיליון דולרים (על פי הערכות) ב-4,024 בתי קולנוע בארה"ב בלבד. "ירח חדש" דחק מהמקום הראשון את "האביר האפל", שבעזרת כ-67.2 מיליון דולרים החזיק בשיא קצת יותר משנה. באופן מובן, גם שאר שוברי הקופות הגדולים ליום אחד הם סרטי המשך: "רובוטריקים: הנקמה" עם 62 מיליון דולרים במקום השלישי, ואחריו "ספיידר-מן 3" עם 59.9 מ"ד ו"הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם" עם 58.1 מ"ד.

אחרי הביקורות הקטלניות שספג, הכל חזו כי הרווחים של "דמדומים 2: ירח חדש" בכל סוף השבוע יעמדו על כ-85 מיליון דולרים. אם ללמוד מהניסיון של "האביר האפל" (158.4 מ"ד בכל סוף שבוע הבכורה, ב-4,366 בתי קולנוע), המספר הזה עשוי בהחלט להכפיל את עצמו. הסרט גם שבר שיא ברווחים מהקרנות חצות: הקרנת החצות שלו ב-3,514 בתי קולנוע הניבה 26.3 מיליון דולרים.

ההפתעה מ"ירח מלא" אינה חדשה לאולפני Summit: גם "דמדומים" בשעתו (שעלה לאקרנים בארה"ב בדיוק לפני שנה) גרף 69.6 מיליון דולרים והצליח להפתיע. "דמדומים 2: ירח חדש" עולה לאקרנים בישראל ב-10 בדצמבר (עוד כשלושה שבועות).

Rozicullen

ברור שזה יצליח בכל העולם…סאגת דמדומים זה אחד הדברים המדוברים עכשיו בעולם הבידור ובתרבות בכלל!!!!!!!!!!!!!
אני עדיין לא מבינה למה ישראל לא מתחילה לפרסם טיזרים!!!!!!זה כל כך מעצבן אותי שהם לא מבינים שדמדומים מוערץ פה כל כך!!!!!!!
שיתחילו לעשות עם זה כבר משהו ושיפסיקו לחכות עד סוף החודש!!!!!!!
ולמה לא מקרינים פה בארץ את הסרט ביום של הבכורה כמו בארה"ב כמו שעשו עם הארי פוטר?!?!זה ממש מעצבן שצריך לחכות 20 ימים עד שיתרגמו…20 ימים!!!!!!זה מטורף!!!! "
twilight saga rules!!!!!!

[…] (158.4 מ"ד) ואחרי "ספיידר-מן 3" (151.1 מ"ד). כפי שדיווחנו אתמול (א'), סוף שבוע הבכורה של הסרט בארה"ב שבר שני שיאים: שיא […]

team edward

מסכימה ב100% עם Rozicullen
זה פשוט חוצפה מה שקורה!!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?