טלטלה ב"ספיידר-מן": סוני מתחילים מחדש עם במאי ושחקנים חדשים

תולה את החליפה: טובי מגוואייר כבר לא יהיה ספיידר-מן.

תולה את החליפה: טובי מגוואייר לא יהיה עוד ספיידר-מן.

"פיטר פרקר יחזור לתיכון כשה'ספיידר-מן' הבא יעלה לאקרנים בקיץ 2012," אומרת ההודעה לעיתונות מטעם אולפני סוני. "[אולפני] קולומביה פיקצ'רס ואולפני מארוול הכריזו היום כי יקדמו סרט המבוסס על תסריט של ג'יימס ונדרבילט אשר מתמקד בנער המתמודד עם בעיות אנושיות הרלבנטיות לגילו לצד משברים על-אנושיים מדהימים."

הפרטים אודות "ספיידרמן 4" מתחילים להתבהר בעקבות חשיפה של ניקי פינק ומייק פלמינג: סאם ריימי טען בפני סוני כי לא יצליח לעמוד ביעדים הקריאטיבים שהציב לעצמו על מנת לסיים את הסרט בזמן שנקבע לו במאי 2011, והתניע כדור שלג, שלדעתי, בסוני רק חיכו לתירוץ שיתגלגל. בעקבות כך הועזבו ריימי ושחקניו – טובי מגוואייר ו(תודה לאל)קירסטן דאנסט – וסוני ישגרו סדרה חדשה של סרטים בלעדיהם. ונדרבילט ("זודיאק") כבר כתב את טיוטת התסריט בעבר ובסוני היו מרוצים עד שלפי השמועות, שכרו אותו לכתוב את הפרק החמישי והשישי.

"ספיידרמן 4" כבר אמור היה להצטלם בחודש הבא, ועוד לפני חג המולד עמדו להתחיל בהכנות אליו, אז החלו הבעיות וההפקה בוטלה – בתחילה באמתלה של חופשת חג, ואחר כך החלו להיחשף פרטים אודות הסיבות הממשיות לביטול – שרק עתה נחשפו לחלוטין, כאמור.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?