"אליס בארץ הפלאות" פתח בשישי עם 41 מיליון דולרים

הלנה בונהם קרטר. מתוך אליס בארץ הפלאות.

הלנה בונהם קרטר. מתוך אליס בארץ הפלאות.

סרט התלת-מימד המצופה של דיסני, "אליס בארץ הפלאות", פתח ביום שישי בארה"ב עם 41 מיליון דולרים, וצופים לו סכום כולל בסוף השבוע של 115 עד 120 מיליון דולרים. אמנם הסכומים עדין בגדר הערכות, אך ככל הנראה הסרט הצליח לעקוף את "ספיידרמן 2" ולהתברג למקום ה-11 בטבלת שוברי הקופות של יום הפתיחה בארה"ב. אגב, באותה הרשימה, "אווטאר" נמצא במקום ה-36 כעת, עם 26.7 מיליון דולרים בלבד, ו"דמדומים 2: ירח חדש" עדין שולט בה, עם למעלה מ-72 מיליון דולרים.

כרגע, הפותח החזק ביותר בקופות לחודש מארס הוא "300", שמחזיק בתואר כבר ארבע שנים. 300 פתח בזמנו עם 70.1 מיליון דולרים, אך עם הפתיחה החזקה ומחירי הכרטיסים הגבוהים של "אליס בארץ הפלאות", לא צריכה להיות לסרט החדש בעיה להשאיר אותו רחוק מאחור. "אליס" יגיע ארצה בעוד קצת פחות משבועיים, ב-18.03.2010.

די נמוך יותר בטבלה של יום שישי, "רחובות ברוקלין" שאוטוטו גם אצלנו, פתח עם 4.8 מיליון דולרים ביומו הראשון – סכום לא נורא – והסרט עשוי לגרד 13 מיליון דולרים בסך הכל בסוף השבוע. "שאטר איילנד" מיד אחריו עם 4 מיליון דולרים, ועל פי הציפיות יעבור גם הוא את 13 מיליון הדולרים בסוף השבוע, מה שיביא סכומו הכולל בקופות לעבור את רף 90 המיליון.

שיוכים: שוברי קופות

[…] הערכות. הנתונים די קרובים להערכות המוקדמות שהיו לאחר שגרף הסרט 41 מיליון דולרים ביום הבכורה שלו. "אליס" עקף את "אווטאר" ברווחיו בשבוע הראשון, […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?