כריס אוואנס הוא קפטן אמריקה

לאחר מבחני בד רבים ושמועות רבות אף יותר שהתרוצצו, השחקן כריס אוואנס אישר את השתתפותו בסרט הקומיקס "קפטן אמריקה". ביום שישי האחרון הציעו באולפני מארוול לאוואנס את התפקיד, זאת למרות שהוא כיכב בשני שוברי קופות אחרים שהתבססו על קומיקסים של החברה – "ארבעת המופלאים" וסרט ההמשך המצליח-פחות – בתפקיד דמות אחרת לגמרי כמובן.

פרטי העסקה הקטנים עוד לא נחתמו (למעשה, במארוול מסרבים לאשר את המידע), אך ידוע ממקורות מהימנים כי אוואנס נשכר לשלושה סרטים לפחות של קפטן אמריקה, שהראשון בהם הוא "האוונג'ר הראשון: פטן אמריקה". עוד ידוע כי אוואנס יופיע עם הדמות החדשה גם בסרט האוונג'רס המתוכנן למאי 2012, לצד אדוארד נורטון בתור הענק, רוברט דאוני ג'וניור בתור איירון מן, וכריס המסוורת' בתור ת'ור.

קפטן אמריקה, לבוש הכחול והאדום כמות הדגל האמריקאי ומזוין במגן בלבד, הפציע לעולם ב-1941 בידי ג'ק קירבי וג'ו סיימון. כחלק מתוכנית מיוחדת של הצבא האמריקאי, הופכים בחור בשם סטיב רוג'רס לסופר-חייל, על רקע האירועים האמיתיים המתרחשים בעולם – מלחמת העולם השניה. אויבו הנורא מכל הוא ה"רד סקאל" (הגולגולת האדומה), נאצי מרושע במיוחד. הקפטן נעלם לזמן מה בעשור שיבוא אחרי המלחמה, אך שב לחיים כאשר ב"מארוול" החליטו ליצור את ליגת הצדק שלהם: האוונג'רס (Avengers).

הוגו וויבינג ("רובוטריקים: הנקמה") מיועד לגלם את הרד סקאל, וישנן שלל שמועות אודות השחקניות שתככבנה בסרט לצידו של אוואנס. ג'ו ג'ונסון ("פארק היורה 3") יביים את הסרט על פי תסריט של כריסטופר מרקוס וסטפן מק'פילי.

טרם נקבע תאריך לתחילת הצילומים, אך הסרט מיועד לצאת לאקרנים בארה"ב ב-22 ביולי, 2011.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] ועוד קצת בנושא "קפטן אמריקה": השחקנית אמילי בלאנט פרשה מהמירוץ לתפקיד הנשי הראשי בסרט של פגי קרטר, כך על פי דיווחים. המועמדות הבולטות כרגע הן קירה נייטלי ואליס איב ("היא לא בליגה שלי"). וחוץ מזה, מארוול אישרו סופית כי כריס אוואנס הוא קפטן אמריקה, כפי שדיווחנו לא מזמן. […]

[…] קפטן אמריקה כריס אוואנס יככב בסרט "אתר הצלילה בים האדום" (ש.ל.ר, Red Sea Diving Resort) של הישראלי הפועל בהוליווד, גידי רף ("חטופים", "הרודן"). […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?