שמועות: רייצ'ל ווייז היא המרשעת בסרט הבונד הבא? וויל סמית' לשני המשכים ל"יום השלישי"? ועוד

מתוך היום השלישי.

מתוך היום השלישי.

אמנם רולנד אמריך אמר לפני חודשים ספורים כי הוא מתכנן שני סרטי המשך לסרט "היום השלישי" שיצולמו בצמוד זה לזה, מעורבותו של הכוכב הראשי, וויל סמית', הוטלה מספק. סמית' התקדם מ-1996 להיות אחד השחקנים המרוויחים ביותר בהוליווד, כמו גם הוכיח פעם אחר פעם את היכולת שלו למשוך לאקרנים המוני קהל. עם זאת, כשזה נוגע לתקציבים, באולפני פוקס קצת לחוצים (התעלמו לרגע מהעובדה ש"אווטאר" עלה להפיק למעלה מ-230 מיליון דולרים). ועם כל החששות, שמועות חדשות גורסות כי סמית' התחייב לשני הסרטים, שנקראים כרגע: "ID2" ו-"ID3".

—–

השחקנית רייצ'ל ווייז ("מבט מגן עדן") מנהלת מגעים, על פי שמועות, לככב בסרט הג'יימס בונד בתור סוכנת של ארגון הקוואנטום. אגב, שמועות אחרות בנוגע לסרט טוענות כי סם מנדז ("חלון פנורמי") מיועד לביים אותו.

—–

אנדי סרקיס התיחס לסרט "ההוביט" באומרו בראיון כי "בנקודה כלשהי לקראת סוף השנה הזו אני מצפה שהוא יצא לדרך."

—–

עוד קצת על אולפני פוקס: על פי השמועות, האולפנים התלהבו כל כך מהתסריט שכתב ג'יימי מוס לסרט ה"אקס מן" ("אקס מן: מחלקה ראשונה"), שהם מתחילים לקדם את הפרויקט בכל הכוח. המשמעות היא שבריאן סינגר שיועד לביים את הסרט, כנראה לא יקח בו חלק פעיל כל כך וישאר רק מפיק, עקב התחיבויותיו לצלם את הסרט "ג'ק הרוצח הענק" (ש.ל.ר, Jack The Giant Killer).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?