"הנוסע השמיני", "הדבור הירוק" ו"מכופף האויר" הולכים לתלת מימד; "סיוט ברחוב אלם" לא!

הבמאי סמואל באיר התראין וטען כי החידוש שלו לסרט האימה "סיוט ברחוב אלם", לא יעבור הסבה לתלת מימד בדומה ל"התנגשות הטיטאנים", שזכה למטר של השמצות בעקבותיה:

"כשניו ליין יזמו כמה שיחות אודות הסבת 'סיוט ברחוב אלם' לתלת מימד, דחינו את היציאה," אמר סמואל באיר. "זה צולם בדו-מימד והיה מיועד להיות מוצג בדו מימד. […] בדיוק כפי שאינני רוצה לראות הרבה סרטים גדולים מעובדים מחדש, אינני רוצה לראות הרבה מהם בתלת מימד."

ראוי לזכור כי מפיק "סיוט" המחודש, מייקל ביי, התבטא בעבר נגד הסבת סרטים לתלת מימד, וודאי היתה לו איזו השפעה על ההחלטה. ובאותו הקשר, הבמאי רידלי סקוט אישר את השמועות כי שני סרטים מקדימים לסרט הקלאסי שלו "הנוסע השמיני" מתחילים פיתוח ויצולמו מראש בתלת מימד, אך הוא עצמו מעורב בינתים רק בראשון.

מאידך, לא הכל ורוד בהוליווד התלת מימדית: מפיקי "מכופף האויר האחרון" (ש.ל.ר, The Last Airbender) ומפיקי "הדבור הירוק" (ש.ל.ר, The Green Hornet) הודיעו (בנפרד) כי הסרטים שלהם כן יעובדו לתלת מימד, ולדבריהם, לא מדובר באסון כל כך כי ענין התלת מימד נלקח בחשבון מלכתחילה, אך פשוט לא צולם במצלמות הנכונות.

"בחנו את התלת מימד מזה חודשים," אמר מפיק 'מכופף האויר', פרנק מרשל, בטוויטר שלו. "הסרט עוצב כדי להשתמש ביתרונות ההמרה והקולנוענים יפקחו [עליה]."

הרעיון באמירה כזו היא להודיע כי ההסבה לתלת מימד לא תהיה שקרית כמו ב"התנגשות הטיטאנים", ולבקש שלא יקטלו אותם מהר כל כך.

בינתים תהנו מהקדימון החדש של "מכופף האויר":

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

עדיין לא נשמע כמו רעיון טוב בפוסט.

אלי שגב

אני מקוה שהמפיקים יתעשטו. מייקל ביי לשלטון?

גאסר

אולי יתעשתו, לא בונה על זה. הם רואים רק $ מול העיניים.
למייקל ביי היה את הכשרון לעשות כאב ראש מבלי להשתמש בתלת מימד. גם הוא יגיע לזה בטח ברובוטריקים ארבע או חמש..

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?