שוברי קופות 03.05.10: "סיוט ברחוב אלם" בפסגה

ג'קי ארלי היילי. מתוך סיוט ברחוב אלם 2010.

ג'קי ארלי היילי. מתוך סיוט ברחוב אלם 2010.

"סיוט ברחוב אלם" גרסת 2010 המשיך לגרוף סכום יפה אחרי ההצלחה שלו מיום שישי ושבירת שיא הקרנות חצות, ולבסוף פתח עם 32.2 מיליון דולרים, על פי הערכות, שקנו לו את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון. הפתיחה הזו נמנית על אחת הפתיחות הטובות ביותר בז'אנר האימה אי פעם, והחידושים בז'אנר בפרט, כשמולה ניצבים הסרטים "יום שישי ה-13" (2009) שפתח עם 40.6 מ"ד, ו"הטינה" (2004 האמריקאי) שפתח עם 39.1 מ"ד. סרט המשפחה "פראי ועצבני" בכיכובו של ברנדן פרייזר שפותח אצלנו עוד שבוע וקצת, הצליח למשוך פחות קהל, והסתפק בפתיחה של 6.5 מיליון דולרים והתברגות למקום החמישי בטבלת שוברי הקופות.

בינהם, "הדרקון הראשון שלי" ממשיך לשמור על יציבות יחסית, וגרף עוד 10.8 מיליון דולרים בסוף השבוע השישי שלו באקרנים, על פי הערכות. סך כל הרווחים שלו עומד כרגע על כ-192 מיליון. הקומדיה "דייט לילי" עלתה הפעם מעל "תוכנית הגיבוי" (ש.ל.ר, The Back-up Plan), וגרפה 7.6 מיליון דולרים בשבוע הרביעי שלה, לעומת 7.2 מיליון דולרים בשבוע השני של האחרונה שהוזכרה.

בחמשת ימיו הראשונים מחוץ לארה"ב, "איירון מן 2" גרף סכום כולל של 100.2 מיליון דולרים ב-6,763 בתי קולנוע מתוך 53 שווקים (כולל ישראל). אולפני פאראמאונט מדווחים כי הסרט תפס את המקום הראשון בטבלאות שוברי הקופות של כל אותם שווקים (מדינות וחיות דומות) לבד מקולומביה; והצליח להתעלות מעל רווחי הפתיחה של "איירון מן" הראשון באותן מדינות. סרט ההמשך יפתח בארה"ב בסוף השבוע הקרוב, והסיבה להקדמה בשבוע בשאר העולם היא רצונה של פאראמאונט לתת אורך חיים רחב יותר לסרט, לפני שיחלו משחקי המונדיאל ב-11 ביוני, בדרום אפריקה.

"איירון מן 2" הצליח לשבור את שיא הרווחים בהקרנות IMAX בעולם, כשגרף 2.25 מיליון דולרים בהקרנות IMAX ב-48 מדינות (ישראל, כמובן, לא נכללת). את השיא הקודם בן 2.1 מיליון דולרים החזיק "רובוטריקים: הנקמה".

שיוכים: שוברי קופות
לירן מזרחי

איזה כיף שהוא חוזר
ישנתי יותר מדי טוב לאחרונה:)

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?