פרס האנימציה לסרט הישראלי הקצר "בעלת הנס" בפסטיבל שנגחאי

מתוך בעלת הנס.

מתוך בעלת הנס.

הסרט הישראלי הקצר "בעלת הנס" של מיכל אבולעפיה ומורן סומר, זכה בפרס האנימציה הקצר של פסטיבל הסרטים בשנגחאי 2010 (ה-13 במספר). בשבוע שעבר זכה בפרס התעודה של הפסטיבל, הסרט הישראלי "קרבת דם" של נעה בן הגיא.

אבולעפיה וסומר הן בוגרות המחלקה לאמנויות המסך בבצלאל, ובשנה שעברה זכו עם הסרט בפרס אלי גלפנד לסרט אנימציה קצר, בפסטיבל חיפה. במרכז עלילתו של הסרט עומדת פורטונה, שממתינה כבר 50 שנה לבעלה המת שישוב. גורלה נקשר בגורל המשרתת מרסלה-מרקדה, שמתגוררת בבית ממול וממתינה למוות שיבוא לגאול אותה.

עוד זכה גם הישראלי-היורד השוהה בחו"ל, ליאור חפץ, בפרס הבמאי על סרטו "הסנדקית". חפץ מתגורר כיום בלוס אנג'לס.

חפץ זלמן

זו חוצפה לכנות את בני ליאור "יורד". הוא סיים עתה תואר שני בקולנוע ובמוי באוניברסיטת USC ב-LA וסרט הגמר שלו משתתף בפסטיבלים שונים בעולם. ליאור הינו ישראלי גאה ושורשי הקשור לעמו וארצו. חבל שהבל כתב של עתונאי לא רציני גורם עוול לליאור ולמשפחתו. אני מצפה להתנצלות ותיקון המידע.

ליאת הדר

כל מי שראה את הסרט מתפעל ממנו! ממש יצירה! איזה דמויות, איזו תפאורה והסיפור! כל הכבוד למיכל ומורן על הסרט וברכות על הזכיה!

רינה יחזקאל

ראיתי את הסרט של בעלת הנס בפסטיבל ירושלים ואין ספק שהוא מרשים ויוצא דופן ועולה על כל סרטי האנימציה שהוצגו בתחרות של ענת פירחי

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?