קשת תשקיע 100 מיליון ש"ח בהפקות מקור ב-2011

קשתזכיינית ערוץ 2, קשת, מתכננת להשקיע בשנת 2011, סכום של 100 מיליון ש"ח ב-20 פרויקטים טלויזיונים מתוסרטים, כך על פי גלובס. מדובר בסכום השנתי הגבוה ביותר שהשקיעה הזכיינית בתחום. 10 מהדרמות המתוכננות לשנת 2011 אכן תעלנה לשידור במהלך אותה השנה, והיתר תעמודנה בשלבי צילום או פיתוח מתקדמים.

לקשת ההתחייבות הגדולה ביותר בתחום הדרמה של הערוצים המסחריים, משום שהתחייבה על כך במסגרת המכרז על הפעלת הערוץ השני. "2011 תהווה אבן-דרך במקום הדרמה בפריים-טיים," טוען מנהל הדרמה של קשת, עמיר מאורי. "כל התפיסה אומרת שאנחנו נמצאים במצב שיש כל הזמן דרמה בפריים-טיים, וכל הזמן דרמה במצב של צילומים. אנחנו שואפים להעלות בהקדם עונות שניות של דרמות שכבר שודרו ומתכננים להעלות דרמות שהאפשרות לעונה שניה שלהן תהיה מיידית." בכך כנראה רומז מאורי על אפשרות להעלות תכנים מסוג "עספור" ו"גירושים נפלאים".

עוד השנה מתכננת קשת להעלות עונה שניה של "עבודה ערבית" (אפילו עוד החודש), ועונה שלישית תעלה ב-2011. הפקת העונה השניה של "פולישוק" נתקלה בעיכובים רבים ונדחתה לשנה הבאה. גם העונה השלישית של "רמזור" התעכבה – בשל הריונה של יעל שרוני – אך בכל זאת תצליח לעלות לשידור לקראת סוף השנה. בשנה הבאה מתוכננת לעלות עונה שניה של "חטופים", כמו גם הדרמות החדשות "פלפלים צהובים" על משפחה בערבה, "מעצר בית" של איל קיציס וטל פרידמן, "דלתיים סגורות" המשפטית, "חדר חקירות" המשטרתית, ו"עצור משטרה" מבית "ארץ נהדרת".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?